החתמה מעניינת לעירוני נס ציונה. קבוצתו של בראד גרינברג, שהפסידה אמש (שני) בבית למכבי תל אביב 65:58 ומדורגת בתחתית טבלת ליגת העל (מאזן 4:1), צירפה את הגארד האמריקאי וויין סלדן ג'וניור (26, 1.96 מ'), בעל רזומה של 124 משחקים ב-NBA.
סלדן, בוגר אוניברסיטת קנזס היוקרתית בה שיתף פעולה בין השאר עם אנדרו וויגינס וג'ואל אמביד, העביר את הקריירה שלו בין ליגת הפיתוח ל-NBA (ניו אורלינס, ממפיס ושיקגו בולס), והעמיד ממוצע של 7.3 נקודות ב-19.1 דקות לאורך תקופתו בליגה הטובה בעולם.
2 צפייה בגלריה
וויין סלדן ג'וניור
וויין סלדן ג'וניור
סלדן ג'וניור בתקופתו בשיקגו
(צילום: AP)
את העונה שעברה החל בשנדונג הסינית, כשחתם על חוזה של 3.5 מיליון דולר, אבל עזב אחרי 11 משחקים (14.8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים), כדי לשוב לליגת הפיתוח. ב-29 בפברואר הוא נפצע בברך, הליגה גם נעצרה ומאז הוא לא שיחק כדורסל מסודר.
סלדן נכון לעכשיו לא מגיע על חשבון מישהו בנס ציונה, שעוד קודם לכן כבר החליפה שני זרים (ג'ורדן מרפי ודביון ברי) בג'רום מיינסי ובראיין אנגולה. לקבוצה יש חמישה זרים, אבל כדי להימנע מקנס, גרינברג ירשום ארבעה בטופס לכל משחק.
2 צפייה בגלריה
בראד גרינברג
בראד גרינברג
גרינברג. רכבת הזרים ממשיכה
(צילום: עוז מועלם)
סלדן עשוי לערוך את הבכורה שלו ביום שני במשחק החוץ מול מכבי ראשון לציון, זאת במידה שיגיע לארץ יעבור את הבדיקות הרפואיות וכן את בדיקות הקורונה.