לא רק הפועל ומכבי ת"א מתחזקות בימים האחרונים, גם הפועל ירושלים ממשיכה להתחמש. הבוקר (חמישי) החתימה הקבוצה את הפורוורד/סנטר ג'סטין סמית' (25, 2.01 מ') בחוזה לשנתיים.
סמית', כוכבה של הפועל חולון בעונה האחרונה, מצטרף לאוסטין וויילי (שחתם רק אתמול), נועם דוברת, ספידי סמית', קאדין קרינגטון, יובל זוסמן, אור קורנליוס, נמרוד לוי, כריס ג׳ונסון וגבי צאצאשווילי.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ג'סטין סמית'
שחקן הפועל חולון ג'סטין סמית'
מגיע לירושלים. סמית'
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ג'סטין סמית'
ג'סטין סמית'
ג'סטין סמית'
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
סמית׳ השלים שלוש שנים במכללת אינדיאנה לפני שסיים את הקולג' בעונה מוצלחת במדי ארקנסו, עם ממוצעים של 13.6 נקודות לצד 7.2 ריבאונדים. לאחר מכן המשיך לשנתיים בליגת הפיתוח של ה-NBA, בקבוצות הבת של טורונטו ופילדלפיה. הפועל חולון היתה התחנה הראשונה שלו באירופה, שם הרשים אשתקד עם ממוצעים מצוינים של 16.2 נקודות, 6.5 ריבאונדים, 1.5 חטיפות ומדד של 18.3 בממוצע.
"המשחקים נגד הפועל ירושלים תמיד היו חמים", אמר סמית' לאחר החתימה. "אני שמח מאוד שמעתה והלאה הקהל האדום יהיה בצד שלי. אני נרגש מאוד לקראת העונה החדשה ומצפה לשתף פעולה עם בסיס שחקנים מצוין שהיה מאתגר מאוד לשחק נגדו. תהיה לנו קבוצה מצוינת ואני מקווה להביא את מה שכולם כבר הספיקו לראות ממני - והרבה יותר".
מאמן הקבוצה יונתן אלון הוסיף: "מה שג'סטין הראה בעונה שעברה היה רק טעימה קטנה ממה שהוא מסוגל לעשות. הוא יוסיף לנו מימד של אתלטיות שחיפשנו לקו הקדמי לצד אינטליגנציית משחק. אני בטוח שהוא ישתלב היטב עם התלכיד שאנחנו בונים".
הפועל י-ם במסע"ת לקראת העונה החדשה
(באדיבות ONE)