שביעות רצון במכבי ת"א לאחר השגת הניצחון השלישי ברציפות ביורוליג הערב (חמישי) - 74:85 על פנאתינייקוס. הקבוצה של עודד קטש פתחה את המשחק בצורה מעט מגומגמת, אך השתלטה על העניינים ככל שהתקדם המשחק, ברחה ליתרון דו ספרתי בדרך למאזן 1:4 באירופה.
לורנזו בראון שוב היה הבולט בשחקני מכבי ת"א, כאשר סיים עם 22 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ונבחר ל-MVP של המשחק. וויד בולדווין הוסיף 14, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים עבור המנצחת, כאשר גם ג'וש ניבו הציג משחק טוב עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים. בצד השני, האקס דרק וויליאמס הוליך את קלעי האורחת עם 17 נקודות.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאזן 1:4 ביורוליג. עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
המאמן עודד קטש אמר בסיום: "אנחנו במגמת שיפור, אבל זה לא מספיק לטעמי. אנחנו עדיין לא מוצאים את השטף שלנו ויש לנו כמה דברים לעבוד עליהם. זה מאוד קשה. אין תחליף לאימונים וזה חסר לנו. לגבי ההגנה – היו כמה דקות שאפשרו לנו לרוץ ולהשיג נקודות קלות והיו כמה רגעים שהיו טעונים שיפור".
לורנזו בראון: "נכנסתי לקצב תוך כדי המשחק, החברים שלי מצאו אותי לזריקות הנכונות ושיחקנו כדורסל טוב". על ג'וש ניבו: "ג'וש ניבו היה חיה בריבאונד, היינו צריכים את זה. הוא קפץ ממש גבוה והיינו צריכים את זה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
שוב הצטיין. לורנזו בראון
(צילום: עוז מועלם)
ג'ון דיברתולומאו: "אנחנו תמיד רוצים לרוץ, אני חושב שעשינו עבודה טובה ברבע השלישי. אני מרגיש שאנחנו יכולים לעשות עבודה טובה יותר בלשחק 40 דקות אבל אנחנו רוצים להמשיך להשתפר מיום ליום וללכת בכיוון הנכון".