בהפועל חולון מאוד מרוצים מהניצחון 92:107 על נס ציונה. מלבד עוד יום מוצלח במשרד לאריק גרין שקלע 28 נקודות וגם להיידן דלטון (21 נקודות) שהיה מצוין, אלופת המדינה איבדה שבעה כדורים בלבד בכל המשחק, ועד כה היא מאבדת העונה 9.8 כדורים בממוצע למשחק, משהו שלא קרה ב-20 העונות האחרונות. במועדון אומרים שהניצחון הזה מבטיח אווירה טובה לפני ההמראה לטורקיה למשחק החשוב נגד גלטאסאריי ביום רביעי.
חולוניה סימנה לעצמה שתי מטרות גדולות בתקופה הקרובה הקשורות לשני השחקנים. הראשונה היא להשאיר את אריק גרין עד סוף העונה, ממנו מאוד מרוצים במועדון. גרין הגיע לישראל בספטמבר עם חוזה זמני לשלושה חודשים בלבד, כמחליף לסי ג'יי האריס הפצוע, וחוזה זה יסתיים בסוף השנה האזרחית. הגארד כבר קיבל הצעה מחולון, שמצידה ממתינה לתשובה ומקווה לקבל תשובה חיובית בנושא. המטרה השנייה היא חיזוק הקו הקדמי, ממנו כאמור שוחרר קנת קאדג'י ביום הראשון של פגרת הנבחרות, ומונה כעת רק את היידן דלטון, שלא היה נרשם למשחקי הליגה לפני, ומרווין ג'ונס. "זה לא סוד שאנחנו מחפשים גבוה", אמרו במועדון והוסיפו שהרצון הוא למצוא שחקן שמתאים לשיטת המשחק. גם גיא גודס התייחס לכך: "סתם להביא מישהו זה לא דבר בריא לקבוצה, צריך שחקן איכותי".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(לילך וויס-רוזנברג, one)
שון דאוסון, שנקע את הקרסול במשחק האימון שנערך בשבוע שעבר בין שתי הנבחרות, לא עבר את מבחן הכשירות ומי שזכה מכך היה שחר עמיר. הגארד בן ה-23, ששיחק בשתי העונות החולפות בעירוני רמת גן בליגה הלאומית, קיבל את הבמה ולמרות 4 נקודות ב-15 הדקות בהן שיחק, הוא תרם בשני צידי המגרש. "אנחנו תמיד אומרים שאין ואקום. אם לא יהיו דקות משחק לשחקנים מסוימים לא נדע אם הם טובים או לא. שחר הראה שהוא ראוי להיות ברוטציה. אהבתי את הקשיחות, הביטחון שלו", אמרו במועדון.
גודס אהב גם הוא את המשחק של עמיר ואמר: "היום מבחינתי אני יוצא מהמשחק הזה עם שחר עמיר. הוא ילד מדהים, מאוד חיובי, שילבנו אותו בחמישייה באימונים. הוא היה נהדר, עשה עבודה מדהימה בהגנה. הוא קלע שלשה חשובה, זה המשחקים שנותנים למאמן את הביטחון שהשחקן אומר אני פה, אני אוהב חבר'ה כאלה. כשאתה קונה את הדקות האלה, אתה תקנה עוד דקות גם במשחק הבא, ככה תקנה הזדמנות כשחקן לגיטימי בליגת העל, ושחר מתאים לזה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(איציק בלניצקי, one)
גודס, כזכור, חזר אל חולון אחרי שבועיים בהן היה עם הנבחרת, ומי שהחליף אותו היה עוזרו עמית שרף. "כיף לי בשתי המקומות, גם בנבחרת, פה אתה מנצח ושם מפסיד, אני מאוד נהנה לעבוד בנבחרת. יש שם חבר'ה מדהימים שנותנים הכל, לפעמים זה לא מספיק," התייחס גודס לחזרה למשרה שלו והוסיף: "אני שמח על הניצחון אחרי שבועיים של פגרה, אף פעם לא יודעים איך הקבוצה חוזרת מהפגרה, מה השחקנים עשו בכמה ימי חופש. זה היה ניצחון ביתי חשוב שיבסס אותנו למעלה לקראת סוף הסיבוב הראשון. התקפית עשינו את העבודה, הגנתית יש לנו המון מה לשפר".
ביום רביעי כאמור תפגוש חולון בליגת האלופות של פיב"א גלטאסאריי ואקס הקבוצה טיירוס מגי למשחק שזכה כבר לכינוי 'דרבי מגי'. "זו קבוצה מצוינת", אמר גודס לקראת המשחק והוסיף: "העונה לא נגמרת בשבוע הבא, לא משנה מה תהיה התוצאה. צריך באופן עקבי לנסות ולשפר את הדברים". במועדון כן מתייחסים למשחק על המקום הראשון בבית כמשהו חשוב מאוד. " הם יבואו עם הרבה מוטיבציה, עם הרבה קהל. יש פרסומים אצלם שהם מייחסים חשיבות גדולה למשחק אחרי ההפסד פה. קל לא יהיה, זה בטוח", סיכמו במועדון.