אשתו של כוכב מכבי ת"א, ווייד בולדווין, טאיג׳ה, שיתפה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה סרטון פרו פלסטיני שמבקר את הפעולות של צה"ל במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". אך אחרי שקיבלה אינספור תגובות קשות מצד האוהדים הצהובים, שדרשו התנצלות פומבית - היא מחקה את הסרטון והתנצלה על שיתופו. טאיג'ה הבהירה כי היא לא התעמקה במה שנאמר בסרטון - וכתבה בסטורי שלה שהיא עומדת לצד ישראל.
בסרטון נראה אחד מהמשפיענים המוסלמים אומר: "פעם הייתי מעביר את הסרטונים האלה מעזה אבל היום אני רואה אותם ונותן גם לאשתי ולילדים שלי לראות. היום אני אומר, 'תראו ילדים מתים מפצצות על הראש שלהם'. אגב, מדובר בחשבון מאוד פופולארי (thesunnahguy) עם כ-755 אלף עוקבים.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
ביקורת קשה. שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
כאמור, האוהדים של מכבי ת״א ממש לא נשארו אדישים לסרטון שהיא שיתפה והציפו את אחד מהפוסטים שלה מהשבוע האחרון עם לא מעט תגובות זועמות. בין השאר נכתב לה "תתביישי לך", ו"לא זכור לנו שב-7 באוקטובר שיתפת משהו".
טאיג'ה מיהרה להתנצל - היא מחקה את שיתוף הפוסט המדובר וכתבה בסטורי שלה: "אני אוהבת את מדינת ישראל, אוהדי מכבי ת"א גרמו לי להרגיש בבית. שיתפתי את הפוסט כי רציתי להראות שהבעיות שאנחנו מתמודדים איתן לא כאלה גדולות כפי שנדמה לנו, אך זאת הייתה טעות לשתף אותו. כדי להיות ברורה יותר, אני עומדת לצד ישראל. מה שחמאס עשה הוא בלתי נסלח. אני מתנצלת שלא בדקתי טוב יותר את הפוסט אותו שיתפתי".
פורסם לראשונה: 23:30, 12.11.23