מינהלת הליגה החליטה לתת לעירוני נתניה הארכה נוספת ואחרונה עד ל-29 ביולי בשעה 17:00, עד אז תהיה הקבוצה חייבת להגיש את התקציב לבקרה התקציבית ולקבל את אישורה על תקציב מינימום של 6.5 מיליון שקלים, כולל אסמכתאות חתומות לסכומים כפי שתבקש הבקרה.
במקביל, באותם לוחות זמנים, תצטרך נתניה להעביר למנהלת הליגה אישורים חתומים ומאושרים על הקצאת קרקע מאושרת לאולם כדורסל בן 2,500 מקומות בעיר וכן תוכניות מפורטות להקמת ההיכל המאושרות על ידי הגופים הסטטוטוריים.
1 צפייה בגלריה
אליצור נתניה חוגגת
אליצור נתניה חוגגת
נתניה חוגגת את עלייתה לליגת העל
(צילום: מישל פישמן)
"ההארכה שקיבלה נתניה ממנהלת הליגה, התקבלה למרות שהקבוצה לא עשתה את המאמץ המצופה על מנת לעמוד בלוחות הזמנים. נתניה הייתה אמורה להגיש תקציב לבקרה ב-15.7, הקבוצה ביקשה וקיבלה הארכה ולמרות זאת לא הגיעה מוכנה ורק ביום האחרון של מועד ההארכה (22.7) הגישה תקציב ראשוני, הנמוך בחצי מיליון שקל מתקציב המינימום, ללא האסמכתאות הנדרשות על ידי הבקרה. בנוסף, הקבוצה לא הגישה למנהלת אישור רשמי על הקמת אולם כפי שמתחייב בתקנון", נאמר בהודעה שהוציאה המינהלת.
במכתב שנשלח על-ידי המינהלת הובהר, בין היתר: "במידה והבקרה לא תאשר את הקבוצה עד יום ה' 29.7.2021 בשעה 17:00 או במידה והקבוצה לא תציג למנהלת אישורים חתומים לתוכניות והקצאת קרקע לאולם בן 2,500 מקומות בעיר עד אותו מועד, הקבוצה לא תוכל להשתתף בליגת העל בעונת 21/22"