"מארס טורקי", כך בחצי קריצה, חגגו אוהדי מכבי ת"א ברשתות החברתיות את ה-64:86 הגדול של הצהובים בחוץ על אנאדולו אפס - הניצחון השני ברציפות שלהם על קבוצה טורקית השבוע אחרי ה-'וי' הביתי ברביעי האחרון מול פנרבחצ'ה. החבורה של עודד קטש עלתה למאזן 13:15 ונמצאת חזק במאבק על מקום בפלייאוף היורוליג.
בשבוע האחרון דיברו במכבי ת"א על שיטה אחת שתעזור לנצח והיא "קודם כל להתנפל על היריבה". זה בדיוק מה שהצליחו השחקנים בצהוב-כחול ליישם. כבר ברבע הראשון התוצאה עמדה על 20:33, וכל המחצית הראשונה הייתה קונצרט אחד גדול.
3 צפייה בגלריה
ניבו והחברים חוגגים
ניבו והחברים חוגגים
מרטין והחברים חוגגים ניצחון חוץ ענק
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב)
3 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
הצטיין. בולדווין
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב)
גם במכבי הודו שאם מישהו היה אומר להם לפני שבוע שהם יסיימו את יום שישי עם מאזן 0:2 על הקבוצות הטורקיות - הם לא היו מאמינים. לא מעט שחקנים קיבלו מחמאות על האגרסיביות מהשנייה הראשונה, רמת הריכוז הגבוהה, דבקות בתוכנית המשחק ובעיקר על המשחק הקבוצתי.
הראשון הוא כמובן ווייד בולדווין, שהצטיין עם 23 נקודות. לאחר מכן אפשר לציין גם את ג'רל מרטין שסיים עם 13 נקודות ( מ-/3 מהשלוש) וגם דארן היליארד, שעובר עונה לא קלה בכלל מבחינה אישית ובכל פעם שהוא עולה על הפרקט משתדל לתת את האקסטרה. אתמול זה בא לידי ביטוי עם 10 נקודות בפחות מ-14 דקות.
3 צפייה בגלריה
בראון
בראון
התעורר במאני-טיים. בראון
(צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב)
דווקא מי שלא ממש הצטרף לחגיגה בהתחלה היה כוכב הקבוצה, לורנזו בראון, שעד הרבע האחרון עמד על 5 נקודות, אבל בדיוק ברגע שמכבי הכי הייתה צריכה אותו (כשאנאדולו צימקה לימונס 12) הוא התעורר עם שתי שלשות קריטיות שסגרו למעשה את הסיפור. "עשינו שני ניצחונות גדולים השבוע", אמר ג'וש ניבו בסיום שסיים עם 10 נקודות ו-11 ריבאונדים. "כולם היו מרוכזים ושיחקו ביחד כקבוצה".
קטש סיכם את הערב הגדול: "תוכנית המשחק עבדה כמו שצריך, אבל הקרדיט לשחקנים. לבצע את זה מול קבוצה איכותית כזו. מההתחלה נכנסו למשחק טוב, נצמדנו לתוכנית משחק, בטח הגנתית במשך 40 דקות. התקפית שיחקנו נכון וחילקנו את הכדור יותר. אני שמח שהכדורים נכנסו".
"זה היה אחד מהמשחקים היותר מושלמים שלנו השנה", הוסיף קטש. "אבל אם מסתכלים על כל השבוע, אז הראינו המון אופי. אפשר לקבל הרבה ביטחון מהשבוע הזה, אבל יש לנו גם משימות בהמשך".