הפועל חולון תארח מחר (ראשון, 20:30) את הפועל ירושלים למשחק שמהווה חלק ממאבק על המקום הרביעי בטבלה. במשחק הקודם, שנערך ב-28 לפברואר בארנה שבירושלים, גברה חולון 72:73 על הקבוצה מהבירה, כאשר קווין הרווי בולט עם 26 נקודות.
גם הפעם הרווי נמצא בסגל בסגול יחד עם טאג'יר מקול, ג'סטין סמית' ודרו קרופורד. בצד הירושלמי ארבעת הזרים שנרשמו הם ספידי סמית', קאדין קרינגטון, ליוואי רנדולף וכריס ג'ונסון. האחרון, אקס הפועל חולון, היה אמור לזכות בקבלת פנים שנערכת בדרך כלל עבור שחקני עבר, אולם במועדון יצאו בהודעה יוצאת דופן שמבהירה שלא תתקיים כזאת.
2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
בניגוד למקרי עבר. ג'ונסון
(צילום: FIBA PHOTOS)
"שלא כמנהגנו הקבוע נציין שלפני המשחק לא נקיים טקס לכריס ג'ונסון", נכתב שם. "זאת מכיוון שבימים אלה מתנהלת תביעה של המועדון כנגד השחקן במוסדות פיב"א". לפי הפועל חולון, ג'ונסון, שהשתחרר מחוזהו עצמאית בקיץ שעבר, עדיין לא שילם 60 אלף דולרים 'ביי אאוט' לקבוצה.
"כל משחק נגד ירושלים הוא משחק גדול, והמשחק הזה אפילו עוד יותר בגלל המאזן הזהה והחשיבות במאבקי המיקום", אמר מאמן הקבוצה עמית שרף לקראת המפגש. "המטרה הראשונה שלנו במשחק היא לשחק התקפה נכונה נגד הלחץ האגרסיבי שירושלים מפעילה על הגארדים ולנצל את זה לטובתנו בעזרת ריווח נכון והליכה אגרסיבית לצבע. הגנתית ננסה לגרום לירושלים להגיע לזריקות שאנחנו רוצים ומוכנים אליהם בסוף שעון ובמהלכי אחד על אחד.
"אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ונקווה לנצל את האנרגיות בהיכל כדי להיאבק על כל כדור ולייצר כמה שיותר משחק ריצה שייתן לנו את האנרגיה להמשיך ולשמור כל פוזישן כאילו הוא האחרון במשחק, כי זאת הדרך לנצח משחקים מהסוג הזה", סיכם שרף.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
רוצה למנף את האנרגיות הביתיות לניצחון. שרף
(האתר הרשמי של פיב"א)
תגובות ראשי הקבוצות לאחר ישיבת המנהלת סל
(באדיבות ONE)
מהצד השני, עוז בלייזר התייחס גם הוא למפגש: "ממשיכים מחר במסע התאוששות שלנו לקראת סיום העונה בליגה, רוצים לסיים את הסיבוב השני כמה שיותר גבוה, עם כמה שיותר ניצחונות להמשך הדרך, להמשיך עם הקו שהראינו בשבועות האחרונים, עם הקשיחות, DNA הגנתי שלנו. אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה מוכשרת שיודעת מה היא עושה, במיוחד אצלה בבית ואנחנו מאמינים בשיטה שלנו, בדרך שלנו ומאמינים שיהיה משחק טוב, אווירה כיפית לשחק בה ובטוחים שאנחנו יכולים לעשות את העבודה ולקחת את הניצחון הביתה".