הפועל חולון רוצה להגיע לטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א, והיא רחוקה כדי 40 דקות מלעשות זאת כבר בסיום המשחק ה"ביתי" הערב (19:00), בריגה, מול אלופת המפעל בון. הקבוצה של עמית שרף יכולה לחסוך לעצמה את שלב הפלייאין, במידה ותנצח, ובכך להפוך את המשחק האחרון מול בורסאספור למשחק לפרוטוקול, משהו שאף אחד בקבוצה לא דמיין. "ב-22 באוקטובר, כשטסנו להתכונן בקפריסין, היינו חותמים על המצב הזה", הסביר שרף.
הבית הזה, היה נראה כאחד החזקים בשלב הבתים הראשון, אבל חלק ניכר מהדרך המוצלחת עשתה הקבוצה יחד עם אמין נואה, שהיה פקטור חשוב אצל הסגולים עם 14 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בארבעת המשחקים עד כה. השאלה היא כיצד תיראה הקבוצה (מאזן 1:3) החל מעכשיו?
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
"לעצור את השטף ההתקפי של בון". שרף
(צילום: עוז מועלם)
ביום שבת, אחרי הניצחון על הפועל עפולה, הודה שרף שדברים השתנו בקבוצה עם עזיבת נואה ועוד לפניו, עם עזיבת אמד קייבר, אולם השחקנים שנותרו נותנים את הביטחון לשמור על הדרך.
"העובדה שאנחנו טסים מהארץ למשחק "בית" בריגה, נותנת לנו את הפרופורציות בתקופה לא פשוטה זו", אמר שרף שמגיע למשחק עם סגל שחקנים מלא. "אנחנו כבר חודשיים בלי עידו לויט ואושר מיכאלי, ולפני הכדורסל אני רוצה לחזור על עצמי ולהגיד כמה הם חסרים לנו וכמה אנחנו אוהבים אותם".
שרף התייחס למפגש הקרוב: "המשחק מול בון יהיה קרב על המקום הראשון, ואנחנו נעבוד קשה מאוד כדי להשיג אותו. בון קבוצה שחיה על שטף התקפי נפלא, והמטרה הראשונה שלנו תהיה לעצור אותה.
"נצטרך קודם כל לעצור את המשחק בין הרכזים, פריי ו-ווטסון, ואחרי זה למנוע משחקני הכנף הגדולים שלהם, פלאג ופובס – שיש להם משחק מעבר מצוין ומחפשים להתקיף בכל הזדמנות - להיכנס למשחק".