בהפועל חולון שבעי רצון מה-73:88 על עירוני קריית אתא - הניצחון הבית השישי של האלופה. יחד עם זאת, הסגולים, שחזרו להתאמן רק אתמול (חמישי), עדיין מנסים לעכל את סיום העונה האירופית בליגת האלופות של פיב"א, מפעל אליו הגיעו אשתקד עד לרבע הגמר.
הפוקוס נותר על ליגת העל וכל משחק, כמו הניצחון היום, שומר את חולון במקום השלישי. בשל העובדה שנותרו עוד שני משחקים נגד דיז'ון ושטרסבורג במפעל לפרוטוקול בלבד, מודים בקבוצה שלא יעלו בהרכב חזק ("אנחנו קצרים מאוד, זה מה שיש לנו", חזר גיא גודס על מה שנאמר לא פעם העונה לקראת צמד המשחקים האחרון באירופה). כעת הפנים למשחק נגד הפועל אילת בחוץ ביום ראשון הבא. מני האריס, שקיבל אתמול את השחרור הבינלאומי מפיב"א, יזכה לדקות משחק ראשונות רק מול דיז'ון. שון דאוסון, שנפצע בקרסול במהלך המשחק מול קריית אתא ולא חזר לפרקט, נחבש ויצא מעט צולע מהאולם.
2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
חולון שמה מאחור את ההדחה מאירופה. רגלנד
(צילום: יאיר שגיא)
סי ג׳יי האריס, שקלע 19 נקודות, אמר: "אנחנו כמובן מאוכזבים מהמשחק שהיה לפני כמה ימים (הפועל ירושלים), אבל זו העבודה שלנו. לשים את זה מאחורינו ולנסות להסתכל על המטרה הבאה. זה מה שניסינו לעשות בימים האחרונים, להתרכז במשחק הבא".
על המשחק שלו והקושי לחזור לקצב לאחר הפציעה, הוסיף הגארד: "הרגשתי בסדר, כמו שאמרתי בעבר זה תהליך, אני פשוט מנסה לחזור לעצמי ויהיו עליות ומורדות. למזלי יש לי את חברי לקבוצה שתומכים בי והם וצוות האימון נותנים לי את הביטחון כדי להמשיך. לא משנה איך הדברים הולכים, אני אמשיך לעבוד קשה בכל יום ולהשתפר".
2 צפייה בגלריה
האריס
האריס
"אמשיך לעבוד קשה בכל יום ולהשתפר". האריס
(צילום: רפי קוץ)
גודס נשאל איך יוכל לעזור להאריס לחזור לעצמו וענה: "הוא היה צריך להתמודד עם סיטואציה של חוסר ביטחון אחרי הפציעה. באחת השיחות שלנו דיברנו על שהרגל שהייתה פצועה היא החלשה. האריס נזרק למים העמוקים בגלל העזיבה של אריק גרין, אל תוך סדרה של חודש שכמעט כל שלושה ימים יש משחק ואתה צריך אותו בשיא הכושר שלו, שהוא לא היה. הוא הרבה פעמים נלחם מאוד, אני רואה את זה מהצד ויודע מה זה פציעות של ברכיים. אני מאמין שבסוף הוא יהיה בסדר".
על הניצחון, הוסיף: "הוא חשוב להמשך הדרך בליגה, במיקומים האחרונים לקראת סיבוב השלישי. אלה משחקים שעל הנייר אנחנו צריכים לקחת. אני מדבר עם הקבוצה כל הזמן על הליגה עכשיו. היתרון הוא שיש פה חבר'ה מבוגרים ומונסים. הם מבינים עניין וחשיבות, אפילו שהמצב פחות טוב. החשש שלי היה מהאנרגיות. אתמול עשינו אימון קצר כדי לשמור על השחקנים טריים, אנחנו עם שבעה שחקני רוטציה כל הזמן, הקבוצות שמעלינו בטופ עם תשעה או עשרה".