אחרי מופע הגנת חלש במיוחד, במכבי ת"א יודעים שתוצאת הסיום ב"משחק הבית" בבלגרד, 92:98 לכוכב האדום, מחמיאה להם. השאיפה להשלים ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ושלישי ברצף ביורוליג, נגוזה נוכח מופע שלשות מרשים במיוחד של הסרבים, בניצוחו של מילוש תאודוסיץ' בן ה-36 (27 נקודות ו-14 אסיסטים), והצהובים עומדים כעת עם מאזן 7:9 במפעל.
"לא היה משחק קל, החטאנו הרבה זריקות", אמר עודד קטש בסיום. "הרבה דברים קורים במשחק השני בשבוע הכפול, אבל צריך לתת הרבה קרדיט לכוכב האדום וליאניס. הם שיחקו טוב מאיתנו וגם קלעו זריקות קשות, בעיקר מילוש תאודוסיץ'. לא היינו טובים מספיק, הקבוצה הטובה יותר ניצחה.
1 צפייה בגלריה
ערב שירצה לשכוח. קטש
ערב שירצה לשכוח. קטש
ערב שירצה לשכוח. קטש
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
"המשחק נגרר לקצב גבוה, גם ברבע הראשון הם קלעו זריקות גדולות אחרי הגנה טובה שעשינו. כמה שריקות עזרו להם, אבל זה מאוד כואב בסוף להפסיד. לא פשוט לחלק עומסים,אנחנו לא בשיא הכושר ולא מתאמנים במצב אופטימלי. זה לא תירוץ, אבל הייתה עייפות אצל כמה שחקנים.
"ווייד בולדווין? נקווה שזו רק מתיחה חזקה, לא יותר מזה. נעשה בדיקות ונראה, הוא חשוב מאוד ואנחנו צריכים את כולם כמובן בעומס הזה".
יאניס ספרופולוס, שניצח במפגש הראשון שלו מול אלופת ישראל מאז שזו פיטרה אותו, אמר: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, הראינו על המגרש שאנחנו רוצים את הניצחון מאוד ונלחמנו על כל כדור התקפית והגנתית. הרבה שחקנים שלנו היו נחושים להילחם ושהשתתפו בשני צידי המגרש. זו הסיבה שניצחנו קבוצה טובה מאוד. מכבי היא קבוצה מוכשרת מאוד ואתלטית, לא קל לשחק מולה, היום הראינו פנים הגנתיות טובות מאוד, והופעה טובה של כל השחקנים, בסוף שלטנו במשחק וניצחנו. אנחנו צריכים להמשיך ולהיות ביחד להילחם עד הסוף. המשחק היה מיוחד בשבילי כי זאת הפעם הראשונה שפגשתי את מכבי, ואני מאחל להם בהצלחה".