האפטר-פארטי של הפועל ירושלים נמשך. אחרי הזכייה בגביע המדינה, האדומים לא ריחמו אתמול (ראשון) גם על הפועל חולון בליגת העל, ניצחו 73:91 תוך כדי שהם שוברים את שיא השלשות שלהם למשחק בודד בעונה הסדירה (19) ומציגים כדורסל נהדר.
ברנדון בראון, שהצטיין עם 21 נקודות, כולל 7 מ-8 מחוץ לקשת, אמר: "בשיא הכנות, זה לא סגנון המשחק שלנו. אנחנו קבוצה הגנתית וזה היה משחק עם סקור גבוה עבורנו, אבל אני גאה בשחקנים ובקבוצה. היו לנו את כל הסיבות לבוא לכאן לאחר משחק הגביע ופשוט 'להופיע'. רצינו לספק עוד הצהרה ולצאת עם הניצחון".
2 צפייה בגלריה
משחק ענק. בראון
משחק ענק. בראון
משחק ענק. בראון
(צילום: רפי קוץ)
כשנשאל אם זה משחקו הטוב בקבוצה מהבירה השיב: "ברור שמבחינה סטטיסטית אפשר לומר שזה אחד מהמשחקים הכי טובים שלי, אבל בסופו של יום מבחינתי, אני פשוט מנסה לתרום לקבוצה בכל דרך שאני רק יכול. אם זה בקליעה או בהגנה".
מהעבר השני, בחולון ליקקו את הפצעים. "לא בכל יום ירושלים יקלעו באחוזים כאלה. זה שילוב של כמה דברים, אבל הקבוצה לא הופיעה", אמרו בחולון. על הסגל הקצר של גודס דובר לא מעט העונה, אך הפעם צפו הסגולים באקס מהעבר - טי.ג'יי קליין - רושם הופעת בכורה במדי האדומים מהבירה. בעוד גודס דיבר על כך שקליין לא הגיע בגלל עלות ("מבחינה כלכלית לא יכולנו לעמוד בזה"), היו כאלה במועדון ש"לא הסתנוורו" מההחתמה של הפורוורד/סנטר ואמרו: "במה קליין עזר לירושלים היום? אלה הזרים שלהם שעשו את ההבדל".
2 צפייה בגלריה
רגלנד מסתבך
רגלנד מסתבך
רגלנד מסתבך
(צילום: רפי קוץ)
במועדון לא מסתירים את עניין חיפוש החיזוק וממשיכים לחזור על כך שאין ישראלים בכירים פנויים בשוק. יחד עם זאת, חזרתו של פרדי בורדיון הפצוע לא נראית באופק, ולכן בפגרת הנבחרות יחשבו בחולון מה לעשות כדי לחזור לחודש מרץ העמוס - בו בין היתר יפגשו את ירושלים למשחק גורלי בטופ 16 בליגת האלופות - במצב טוב יותר, בו השחקנים יהיו פחות עייפים ומותשים.
גודס: "זה שיעור טוב מבחינת האינטנסיביות והאגרסיביות. נלמד מהמשחק הזה. ירושלים היו במשחק חריג. כשאתה קולע 19 שלשות, אתה לא תפסיד משחקים בדרך כלל".
היידן דלטון הוסיף: "פתחנו בלי אנרגיות והתחלנו להילחם מעט במחצית השנייה. במשחק הבא יהיה לנו את ג'אבין (דלורייה) שזה אקסטרה שחקן גבוה והוא משחק עם הרבה אנרגיה בהגנה. אני חושב שהפגרה הזו תהיה טובה עבורנו, ניקח קצת זמן ואז נתמקד מחדש בדברים שאנחנו צריכים לעשות".