האם הפועל ת"א תעבור לארח באולם מנורה מבטחים? בהנהלה של סגנית האלופה מעוניינים לקיים הצבעה בשבועיים הקרובים יחד עם עמותת האוהדים על האפשרות לקיים את משחקי הקבוצה הביתיים באולמה הביתי של מכבי ת"א, כבר בעונת המשחקים הקרובה.
האדומים מרגישים שהיכל קבוצת שלמה, שמכיל 3,500 מקומות ישיבה, כבר אינו מספיק גדול לקהל האוהדים, שגדל בתקופה האחרונה. כבר תקופה שחושבים במועדון על האפשרות לעבור לאולם אחר. בין היתר עלתה האפשרות לעבור לאולמה של הפועל חולון, היכל הטוטו (5,500 מקומות), אבל בשל המרחק ואי הרצון לצאת מחוץ לעיר היא ירדה מהפרק, לבינתיים.
1 צפייה בגלריה
היכל מנורה מבטחים יד אליהו
היכל מנורה מבטחים יד אליהו
האולם הביתי הבא של הפועל ת"א? היכל מנורה מבטחים
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א מודעים לכך שישנן דעות חלוקות אצל האוהדים בנוגע למעבר להיכל, בעיקר משום שמדובר באולמה הביתי של היריבה העירונית. עם זאת, ישנן גם לא מעט תגובות חיוביות מאוהדים שמבינים את משמעות המעבר, כמו גם מאלה שלא מחזיקים במנוי להיכל קבוצת שלמה בשל חוסר מקום.
בעקבות הפרסום, כתב ינאי בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו: "אנחנו בודקים את כל האפשרויות ונדאג להציג (אותן) בצורה מסודרת בימים הקרובים. עם זאת אני מבקש להדגיש שבימים אלה אני ממוקד יחד עם הצוות המקצועי בבניית הסגל המדהים שהולך להיות לנו בשנה הבאה. סוגיית האולם ברורה - הדרייב אין קטן מדי עבורנו כבר היום, ובוודאי עבור הקבוצה שנהיה, ועם זאת כל מי שפנה אליי בנושא השבתי לו שהיות ולפי ההסכם מדובר בהחלטה שדורשת אישור עמותת האוהדים - אני מעדיף שהם יעלו את הנושא לדיון מיוזמתם, וככל שתתקבל החלטה אשאף שהיא תהיה ברוב גדול וללא מחלוקות. יש לנו מספיק אויבים מסביב ואני רוצה את כולנו מאוחדים. עכשיו ברשותכם אני חוזר לבשל, יש לי כמה עמדות על האש".
יש לציין כי הפעם האחרונה שהחליטה הקבוצה לעבור לארח את משחקיה בהיכל ביד אליהו הייתה ב-2006 - עוד לפני גלגולה החדש כקבוצת אוהדים, שלא אהבו את המהלך של הקבוצה, שהייתה אז בידיו של שאול אייזנברג, והחרימו את המשחקים לאורך כל עונת 2005/6.
עופר ינאי, שמחזיק ב-51 אחוזים מהמועדון יכול לקבל את ההחלטה בעצמו, אך מעדיף לרתום את האוהדים להחלטה משותפת. בהפועל ת"א מתכוונים להבטיח לאוהדים שהפרקט הצהוב שנמצא בהיכל יוחלף במשחקיה של הקבוצה, זאת כדי לגרום לאוהדים לקבל תחושה ביתית ולא שהם משחקים באולם המזוהה עם היריבה העירונית. יש לציין שבמידה שההצבעה לא תעבור, בהפועל ת"א ימשיכו לארח את משחקיהם הביתיים בעונה הבאה בהיכל קבוצת שלמה.
מסע"ת הפועל ת"א לאחר ההפסד בגמר
(ONE)