הפועל ירושלים מציגה את יובל זוסמן וגבי צ'אצ'אשווילי
(צילום: ONE)
הפועל ירושלים קרובה להשלמת הסגל שלה לעונה הקרובה. מחזיקת הגביע הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד ברינטון למאר לשנתיים הקרובות. למאר (28, 1.93 מטר) שיחק בעונה החולפת באא"ק אתונה, אותה הדיחה ירושלים ברבע גמר פלייאוף ליגת האלופות של פיב"א וקלע 15.7 נקודות בממוצע למשחק, עם 45.5 אחוזים מעבר לקשת.
לאחר החתימה אמר שחקנה החדש של הקבוצה מהבירה: "נרגש להביא מהיכולות הדינמיות שלי לפרקט ולהוסיף מהניסיון ומהאיכויות שלי לקבוצה החזקה שכבר נבנית כאן. אני כמובן זוכר את האווירה המשוגעת ממשחק מס׳ 3 כשהייתי במדי אא״ק, ואני מתרגש מהמחשבה על האנרגיות שאקבל מהאוהדים שלנו בכל ערב. אני אוהב להתחרות ולהילחם ואני יודע שאתם האוהדים תהיו לצידנו עד הרגע האחרון עבור המטרה המשותפת של כולנו - לזכות בתארים".
1 צפייה בגלריה
ברינטון למאר
ברינטון למאר
גארד חדש בבירה. ברינטון למאר
(מתוך האתר הרשמי של פיב"א)
המאמן אלכסנדר דז׳יקיץ׳ אמר: "חיפשנו שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות, בשני צידי המגרש. ברינטון הוא שחקן יוזם, מוכשר מאוד ותמיד עם מוכנות לעזור לחבריו לקבוצה. הוא מאוד רצה להיות חלק מהפועל ואנחנו מאמינים שיש לזה משמעות גדולה מאוד".
המנהל הספורטיבי יונתן אלון: "אני שמח מאוד שברינטון מצטרף אלינו. הוא שחקן איכותי שהוכיח את היכולות שלו בעונה שעברה, יספק לנו ורסטיליות והרבה מאוד כוח אש. אני בטוח שהוא ישתלב מצוין עם מה שבנינו עד כה".