אם למישהו עוד היה ספק, הפועל ירושלים נמצאת במשבר. אחרי שבליגה המקומית צברה הקבוצה מהבירה שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים (שהורידו אותה למקום השביעי) אתמול (רביעי) היא הוסיפה להסתבך עם הפסד שני רצוף בשלב הבתים השני של ליגת האלופות - 76:61 בהונגריה על פרישטרי.
בקרב שחקני הפועל ירושלים, רק ספידי סמית' הגיע לרף 10 הנקודות, ואת רשימת הקלעים בקבוצה היוונית הוביל אקס הפועל חולון, ג'ו רגלנד, שסיים את הערב עם 16 נקודות.
3 צפייה בגלריה
קאנצוריס
קאנצוריס
"לא הייתה לנו אנרגיה". קאנצוריס
(צילום: אתר פיב"א)
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים - פרישטרי ספידי סמית'
הפועל ירושלים - פרישטרי ספידי סמית'
נקודת אור אחת. סמית'
(צילום: אתר פיב"א)
"לא הופענו התקפית", הודה בסיום המאמן איליאס קאנצוריס. "לא הייתה לנו אנרגיה אבל זה לא יכול לשמש כתירוץ. אנחנו צריכים להיות יותר מוכנים. מה שהכי חשוב לי זה שנחזור למסלול ובשביל זה אנחנו צריכים להיות ביחד כקבוצה, וזה הזמן שלנו בעונה לקחת אחריות״.
עם זאת, יש לציין כי בזכות הפתיחה הטובה בשלב הטופ-16 (שלושה ניצחונות רצופים), האדומים עדיין תלויים בעצמם בכל הנוגע להפעלה למשחקי הפלייאוף.
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים - פרישטרי ג'ו רגלנד
הפועל ירושלים - פרישטרי ג'ו רגלנד
רגלנד. הוביל אצל פרישטרי
(צילום: אתר פיב"א)
בשבוע הבא (שלישי, 19:30) תצא הפועל ירושלים למשחק חוץ מול קרשיאקה במסגרת מחזור הנעילה. עבור הקבוצה הטורקית זה יהיה משחק לפרוטוקול בלבד מאחר שהיא נמצאת במקום האחרון בטבלה, כך שניצחון של הפועל ירושלים יעלה אותה אוטומטית לרבע הגמר, אך גם במקרה של הפסד האדומים יוכלו לעלות שלב רק במקרה שטנריפה תנצח ביוון את פרישטרי.
בנוסף, הפועל ירושלים עדיין תוכל לסיים במקום הראשון ולהשיג יתרון ביתיות (ישחקו ככל הנראה בפראג) אבל זה יקרה רק במידה והיא תצליח לנצח את קרשיאקה ובמקביל טנריפה תפסיד ליוונים