טקס מיוחד שערכה מכבי תל אביב לזכרו של רפאל נאה ז"ל
(צילום: אבי חי)
מכבי ת"א ספגה הערב (חמישי) את הפסד הבית השני שלה העונה ביורוליג והדרדרה למאזן 12:12, שמסבך אותה בתוך דבוקה עמוסה של קבוצות שנאבקות על המקום השמיני ביורוליג. 38 נקודות של ווייד בולדווין לא הספיקו לצהובים, שפיגרו לאורך כל המשחק (פרט לפרק זמן קצר ביתרון 6:9) והצליחו לצמק כבר מ-16 הפרש לנקודה. נמניה נדוביץ', שקלע ביד אליהו 39 נקודות כשחקן פנאתינייקוס בעבר, הוביל את הסרבים עם 28 נקודות, כולל 6/9 לשלוש.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר אחרי המשחק: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו. יש להם יכולות, אבל לא השתמשנו נכון בעבירות. היו לנו התקפות נוראיות. ידענו בדיוק מה המאמן הזה יעשה הגנתית. זה דורש שקט נפשי, דורש להעביר את הכדור דרך הגבוהים שלנו, אבל לא היינו שקטים. זה נתן להם נקודות קלות והמון ביטחון. הם שלטו לגמרי במשחק במחצית הראשונה. עברנו להרכבים שונים במחצית השנייה. בסוף זה הסיפור, איבודי הכדור שלנו והריבאונדים בהתקפה. הם שמרו בצורה טובה, יש להם שני גארדים אגרסיביים מאוד על הכדור. החיסרון של לורנזו גרם להם להתמקד בווייד בולדווין שאמנם הגיע לסקור גבוה, אבל הדרך שבה עשינו את זה לא הייתה מספיק טובה. הפסדנו וזה כואב מאוד כי זה הפסד ביתי מול קבוצה שמתמודדות איתנו. זה לא נגמר ויש עוד דרך ארוכה. לורנזו בראון הרגיש כאבים ברגל וקיבלנו החלטה שהוא לא ישחק".
1 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
המחצית הראשונה החלשה של מכבי ת"א לא השאירה לה סיכוי. קטש
(צילום: עוז מועלם)
לקראת הגביע אמר קטש: "גם זה הולך להיות מאתגר מאוד. צריך לתת להפסד הזה לשקוע כי גם השחקנים מרגישים שהיה פה פספוס גדול. ג'רל מרטין היה חסר קצת אחרי יומיים או שלושה שהוא לא היה בשיאו. חסרו לנו קצת שחקנים ואת ההרכבים הרגילים שלנו".