הפועל ת"א פתחה את משחקי היורוקאפ עם הפסד לחובנטוד בדאלונה וידעה שאתמול (שלישי) אסור לה לפשל שוב נגד וולבס. זה אומנם היה ממש קשה ואפילו כמעט חמק לה מהידיים במהלך הרבע הרביעי, אבל עם הבאזר האחרון חגגו האדומים ניצחון 84:89, בעיקר בזכות פטריק בברלי, שרשם שתי שלשות ברבע האחרון וגמר את הסיפור.
בקבוצה אומנם מרוצים מהניצחון אבל לא על הדרך ולא על האופן בו נראתה הקבוצה לאורך רוב שלבי המשחק. ביום שלישי הקרוב, במשחק מול בשיקטאש בבלגרד, מקווים האדומים להיראות אחרת.
2 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
בלט עם 14 נקודות. גינת, אתמול
(צילום: הפועל ת"א)
ג'ונתן מוטלי עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ותומר גינת עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, הצטיינו אתמול. אבל כאמור מעל כולם היה זה בברלי שסיים את עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בתוספת לשתי שלשות נהדרות. מי שיכולים להיות פחות מרוצים ממעמדם אלו שני הישראלים עוז בלייזר ונועם יעקב שצפו במשחק מהספסל עם אפס דקות.
מטבע הדברים, בסיום התעסקו במועדון בעיקר במצב הביטחוני בישראל כאשר לשחקנים הזרים ניתנה האפשרות לחזור לארץ יחד עם הקבוצה או להישאר בבולגריה.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א וולבס יורקאפ
הפועל ת"א וולבס יורקאפ
מעל שחקני וולבס. ברונו קאבוקלו
(צילום: הפועל ת"א)
ג'ונתן מוטלי, מרכוס פוסטר, ברונו קאבוקלו, בראיין אנגולה, איש וויינרייט, ובן בנטיל, יחד עם המאמן סטפאנוס דדאס, בחרו להישאר בסופיה, ובהמשך יגיעו לבלגרד וייפגשו עם יתר שחקני הקבוצה לקראת המשחק מול בשיקטאש. ג'ו רגלנד ופטריק בברלי בחרו לחזור עם השחקנים הישראלים ארצה.