מכבי ת"א פתחה את עונת היורוליג ברגל ימין עם ניצחון קשה -83:84 על ז'לגיריס קובנה בהיכל מנורה-מבטחים. המאמן עודד קטש לא היה מרוצה בסיום.
"הם ניצחו אותנו בריבאונד, זה לא צריך לקרות", אמר קטש בסיום,"אנחנו צריכים להיות יותר עקביים. אנחנו צריכים לעשות התאמות בשני הצדדים של המגרש. יש לנו הרבה מאוד מה לשפר, זה לא מספיק טוב אבל אני שמח שניצחנו. אין ספק שהתרגשתי לחזור, בעיקר הייתי מרוכז מקצועית כמה שאני יכול. ידענו שהמשחק הזה לא יהיה קל, התחלנו תהליך, בנינו קבוצה מאפס. בחצי הראשון היינו מאוד מבולבלים בהגנה, אני שמח על איך שהשחקנים הגיבו במחצית השנייה, הייתה הגנה טובה יותר. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'וש ניבו
שחקן מכבי ת"א ג'וש ניבו
ג'וש ניבו חוגג בסיום
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון עם ווייד בולדווין, בונזי קולסון
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון עם ווייד בולדווין, בונזי קולסון
לורנזו בראון חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
"זה די ברור שיש לנו הרכבים שאנחנו מרגישים איתם יותר בנוח, אבל נצטרך ללמוד אחד את השני, את זה נעשה תוך כדי תנועה, ותמיד טוב לעשות את זה אחרי ניצחונות. הרבה דברים יקרו עם הזמן", סיכם קטש.
לורנזו בראון, שקלע 13 נקודות ומסר 11 אסיסטים, אמר: "אנחנו עדיין לומדים איך לשחק ביחד וצריכים להשתפר. עשינו את ההבדל במחצית השנייה אני מרגיש כאן מדהים, כולנו רוצים לנצח, אנחנו קבוצה אתלטית וזה כיף. אהבתי לשחק כאן מול הקהל הביתי, מחכה להמשך העונה".