מלבד ההפסד 95:88 לפנאתינייקוס אתמול (חמישי) בבלגרד, היה עוד רגע כואב עבור אנשי ואוהדי מכבי ת"א: פציעתו של ווייד בולדווין. הגארד עלה בחמישייה ואפילו הספיק לשחק כ-7 דקות, אבל אז הגיע הרגע שבו הוא אחז את שריר הירך האחורי כשהרגיש כאב חד, ירד לספסל ממרר בבכי ויותר לא חזר.
בולדווין, שנפצע במהלך המשחק הראשון בסדרה (קרע קטן בשריר הירך האחורי) לא לקח חלק במשחק השני והשלישי, ובמהלך כל הזמן הזה ניסו בקבוצה בכל דרך אפשרית להכשירו בטיפולים אינטנסיביים. ההחלטה לשתפו אתמול התקבלה אחרי שבולדווין הפציר בצוות המקצועי פעם אחר פעם מהקבוצה שיתנו לו לשחק כי הוא רוצה לקחת חלק בסדרה. לקבוצה די ברור שהוא לא יוכל לקחת חלק במשחק החמישי והמכריע באתונה.
2 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
מירר בבכי לאחר הפציעה. בולדווין
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
"ידענו שאנחנו לוקחים סיכון מסוים וזה היה כואב", הודה מאמן הצהובים, עודד קטש. "הוא היה מאוד אמוציונלי, הוא מאוד רצה את זה. זה קשה גם עבורו ברמה האישית".
גם לורנזו בראון התייחס לעובדה שחברו הטוב ככל הנראה לא ישחק במשחק המכריע באתונה: "זה מאמץ קבוצתי. זה לא עניין של איש אחד. כולנו צריכים להשתפר ולהיות יותר טובים ביחד. כמו במשחק הקודם שהיינו טובים כיחידה אחת, אנחנו צריכים לנצח שם. אני מאמין בנו, זו העונה שלנו".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
במכבי ת"א לקחו סיכון. בולדווין
(AP Photo/Darko Vojinovic)
ג'ון דיברתלומאו סיכם: "אפשר היה לראות שהוא מאוד אמוציונלי, הוא אחד השחקנים הכי טובים שלנו והוא מועמד מוביל ל-MVP ביורוליג. הוא מנהיג גם בחדר ההלבשה. לראות אותו יורד לספסל ככה, היה לא פשוט עבורנו, אבל ווייד הוא בחור חזק והוא חזר אחרי ההפסקה לספסל ודיבר עם כולם ועודד".