החתמה מסקרנת במיוחד לעירוני נס ציונה: ראיין טוראל, גארד/פורוורד יהודי-אמריקאי חובש כיפה שהתפרסם בארה"ב בשנים האחרונות - ישחק לראשונה בקריירה מחוץ לארה"ב ויחזק את הקבוצה בעונה הקרובה.
טורל (25, 2.01) התפרסם בארה"ב כשכיכב בישיבה יוניברסיטי היהודית בניו-יורק, המשחקת בדיוויז'ן 3 של ליגת המכללות. טורל הוביל את קבוצתו לשיא כל הזמנים בליגת המכללות של 50 נצחונות רצופים, מה שהעניק לו חשיפה ברמה הלאומית בארה"ב והוא סומן כמי שיכול להיות היהודי הדתי הראשון ב-NBA.
2 צפייה בגלריה
ראיין טורל
ראיין טורל
24 נקודות בממוצע למשחק במכללות. טורל
(צילום: עירוני נס ציונה)
בארבע עונותיו בישיבה העמיד טורל ממוצעים מרשימים של 24.0 נק', 5.7 ריב' ו-3.2 אס' ו-44.9 אחוז ל-3. הוא היה הקלע המוביל בכל המכללות בעונתו האחרונה (27.1 נק׳ למשחק), ונבחר לשחקן העונה בליגת המכללות השלישית.
בהמשך נבחר טורל במקום ה-27 בדראפט הג'י-ליג - ליגת הפיתוח של ה-NBA. הוא שיחק בשתי העונות האחרונות בקבוצת הפיתוח של דטרויט פיסטונס, שם העמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 5.0 נק', 2.1 ריב' ו-38.5 אחוז ל-3 ב-12.1 דקות למשחק. במשחק השיא שלו בג׳י-ליג רשם טורל 34 נק' ו-6 ריב'.
2 צפייה בגלריה
ראיין טוראל
ראיין טוראל
ישחק לראשונה מחוץ לארה"ב. טוראל
(צילום: AP)
טורל אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש מאד להיות חלק מהמועדון ולא יכול לחכות לתחילת העונה. לשחק בישראל תמיד היה חלום עבורי, ואני אסיר תודה על ההזדמנות להגשים את החלום הזה יחד עם נס ציונה. אני מחכה לפגוש את כל האוהדים שלנו ולהתחיל לעבוד!"
מאמן הקבוצה עמית שרף הוסיף: "אני שמח מאוד על ההחתמה של ראיין. אני בטוח שעם חוכמת המשחק שלו הוא יסתגל מהר למשחק האירופאי. הוא ייתן לנו קליעה ואתלטיות בעמדת הגארד/ פורוורד, ויהיה חלק משלד ישראלי חזק ומגוון שיוביל אותנו העונה".
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
(באדיבות one)