ראשת העיר נתניה, מרים פייברג-איכר, אמנם הודיעה אמש (רביעי) כי שוחחה עם יושב ראש המינהלת, שמואל פרנקל, והודיעה לו כי בכוונתה לבנות אולם חדש בעיר, וכי העולה החדשה, אליצור עירוני נתניה, הגישה את כל המסמכים לבקרה התקציבית כפי שהתבקשה לעשות, אך ספק גדול אם נתניה תאושר בסופו של דבר לשחק בליגת העל.
כזכור, במינהלת לא אישרו לנתניה לארח את משחקיה הביתיים באולם ישורון ("הקופסל") מכיוון שהוא אינו עומד בתקן, ודרשו כי הקבוצה תציג אסמכתאות לבניית אולם עתידי כולל קרקע עליה באמת מתכוונים להקים את המתקן, כאשר אם תעשה זאת תוכל לארח את משחקיה הביתיים בעונה הקרובה בעיר אחרת.
1 צפייה בגלריה
שחקני נתניה חוגגים את העלייה לליגת העל
שחקני נתניה חוגגים את העלייה לליגת העל
לא בטוח שאתם בליגת העל. שחקני אליצור נתניה
(צילום: מישל פישמן, מנהלת הליגה הלאומית)
למרות ההודעה של ראשת העיר בנוגע לאולם, לא הוצגו אותן אסמכתאות בנוגע לקרקע ייעודית להקמת האולם שדרשה המינהלת כתנאי. כמו כן, חלק מהסעיפים שהוצגו לבקרה על ידי נתניה נראים לא ריאליים, כמו למשל סעיף ההכנסות ממכירת כרטיסים ומינויים. ל-ynet נודע כי בקבוצה מסתמכים על הכנסות של 400 אלף שקלים ממכירת כרטיסים ומינויים, סכום שלצורך העניין בני הרצליה לא מצליחה להכניס בעונה. לכן ספק גדול אם נתניה, שתארח בעיר אחרת לפחות בעונה הבאה, אם לא מעבר לכך, יכולה להצליח להכניס סכום כזה.
במינהלת למדו את הדברים על בשרם ממכבי קריית גת, שגם היא נאלצה לארח בעיר אחרת (אשקלון) מכיוון שהמתקן שלה לא היה ראוי, ולאור זאת האולם היה ריק ברוב המשחקים, וגרם לפגיעה משמעותית בליגה מבחינת ענייני שיווק ופרסום.