צפו בקטש מדבר אחרי הניצחון על ריאל: "מקום חמישי זה יותר ממה שחלמתי"
(צילום: ONE)
שחקני מכבי ת"א המאושרים חגגו ארוכות עם הקהל בתום הניצחון הדרמטי הערב (חמישי) על ריאל מדריד במחזור הנעילה של היורוליג. בנוסף לדרמה הגדולה בהיכל, פנרבחצ'ה מעדה מול הכוכב האדום בלגרד, מה שסידר לקבוצה של קטש את המקום החמישי ומפגש עם מונאקו ברבע גמר הפלייאוף.
האורחת הוליכה לאורך כל המחצית הראשונה, אך ריצת 0:13 מסיום הרבע השני לתוך הרבע השלישי העבירה את ההובלה לחבורה של קטש, שאמנם שמטה אותה בדקות הסיום וראתה את המשחק הולך להארכה - אך גילתה בגרות והצליחה לגבור על הקבוצה שהביסה אותה ב-33 הפרש בסיבוב הראשון.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
"הקבוצה הזו מרגשת". עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
לורנזו בראון הצטיין עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, אך גם נפצע וירד מהפרקט בתחילת ההארכה. ניבו (15) וקולסון (14) בלטו גם הם, כאשר שלשה מכריעה של היליארד (10) והטבעה של סורקין (10) - מאסיסטים של בולדווין - סידרו את הניצחון הגדול ונתנו את האות לחגיגות.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר בסיום: "אני מאוד מתרגש. הקבוצה הזו מתרגשת. זה האופי שלנו, וזה מה שגרם לנו לנצח בהארכה. אנחנו חסרים לפעמים בגודל ולפעמים בכישרון, אבל אנחנו מחפים על זה בחיבור וזה אדיר בשבילנו. במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לעשות משהו גדול בשביל לנצח את ריאל, רק צריך להאמין".
קטש הנרגש המשיך: "במחצית השנייה מצאנו את האמונה בעצמינו ועשינו מה שצריך. ידענו שצריך להתרכז בדרך, וזה מה שעשינו גם בהארכה". על מונאקו, היריבה ברבע הגמר: "כרגע אני לא חושב על זה, תנו לי 12 שעות להנות ולהירגע. זה לא קל לשחק מול מונאקו, זה אתגר גדול - נקווה שלורנזו יהיה בריא".
על האמונה בתחילת העונה: "האמנתי בעצמי, האמנתי בדרך ובתהליך. עם יד על הלב - לא האמנתי שנצטיין ככה בשנה הראשונה. אני מרגיש טוב במקום שאני נמצא בו, עם חדר ההלבשה והשחקנים. לא הייתי יכול לצלוח רגעים קשים אם לא הייתי מאמין".
לורנזו בראון: "אני מרגיש את הקרסול קצת, אני די קר עכשיו, אבל אין סיכוי שאפסיד את המשחק הראשון בסדרה מול מונאקו. הניצחון הזה מגיע לנו. בתחילת העונה רצינו בכלל לסיים במקום הראשון, אבל זה מאוד קשה ברמה הזאת. זו הרגשה מדהימה, אבל אני לא חושב על פיינל פור - אלא על זכייה".