הפועל חולון תארח היום (רביעי, 21:00) בריגה את בורסאספור, במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א, כאשר ניצחון יבטיח לה מקום בפלייאין של המפעל (מקום שני או שלישי). ישנו אף תסריט בו יכולו הסגולים לסיים בראשות הבית ולזכות בכרטיס ישיר לטופ 16 של המפעל.
במקרה שהשחקנים של עמית שרף ימעדו, הסיפור יכול להסתבך, ולצד האפשרות לסיים בכל זאת במקום השני בבית או השלישי, יכולה הקבוצה אף לסיים את העונה האירופית שלה, בהנחה שתידרדר עד למקום הרביעי בבית 6. ניב משגב, שלא שיחק במשחק הליגה נגד הפועל באר שבע ביום חמישי, עדיין אינו כשיר ולא יטול חלק במשחק.
1 צפייה בגלריה
שרף
שרף
לעשות את העבודה ולהתרכז במשחק הבא. שרף
(צילום: FIBA PHOTOS)
"אנחנו יוצאים למשחק אחרון לשלב הבתים כשהבית פתוח לחלוטין", אומר שרף. "אנחנו צריכים לבוא במטרה אחת והיא לנצח את המשחק, בלי להסתכל על המשחק השני, פשוט לחסוך לעצמנו את כל החישובים. בורסאספור קבוצה לא צפויה, עם יכולות התקפיות ברמה הגבוהה במפעל. המטרה שלנו היא קודם כל לשלוט בקצב ולא לתת להם לרוץ כמו שנתנו להם במחצית הראשונה של המשחק הראשון (שהסתיים בניצחון 74:93 של חולון). המשחק תלוי קודם כל בהגנה שלנו".
על הסגל הקצר הוסיף: "כדי לפצות על החיסרון של משגב נצטרך לשחק בהרכבים גדולים והגנתיים יותר ובנוסף נצטרך ששחקנים נוספים ישחקו בשליטה ובבגרות, שזה הדבר העיקרי שניב נותן לנו באירופה. נצטרך את סי ג'יי וניק במיטבם ואת שחקני הכנף והפורוורדים שלנו שיקבלו יותר החלטות נכונות וייקחו על עצמם יותר".
דרו קרופורד התייחס אף הוא למפגש הנועל מול בורסאספור: "מדובר במשחק חשוב שאם ננצח אותו יש סיכוי שאפילו נסיים במקום הראשון. יש לנו את הרוח הקבוצתית להיכנס למשחק ואנחנו בדרך הנכונה. לבורסאספור יש קבוצה מאוד מוכשרת עם הרבה שחקנים, כאלה שיש להם את היכולת להשתלט על המשחק. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לעשות הגנה ולשחק ביחד בהתקפה כדי להשיג ניצחון גדול".
ובעניין אחר: הגארד הצעיר בן אלטשולר (17, 1.87) מצטרף לקבוצה בהשאלה לעונה וחצי מסטלה אזורה האיטלקית.