ג'ו רגלנד יודע להתעלות ברגעים בהם הפועל חולון צריכה אותו יותר מכל, וזה משהו שאי אפשר להגיד על כל שחקן. בעונה שעברה, כשמעטים הימרו על חולוניה שתעבור את הפועל ירושלים בחצי גמר הפלייאוף, הוא הפציץ 40 נקודות. והנה, גם אתמול בניצחון של האלופה 88:97 על הפועל גליל עליון הוא זה שסחף את הסגולים לשלב הבא אחרי 0:3 ברבע הגמר. רגלנד היה שם עם 31 נקודות ו-11 אסיסטים במשחק ענק.
הגארד, שנבחר לחמישיית העונה בליגת העל, לא הסכים לדבר על משחק ההגנה של קבוצתו במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק. "אם לא נשמור נגד מכבי ת"א - הם תמיד יקלעו יותר ממך", התייחס המאמן גיא גודס ליריבה האופציונלית בחצי הגמר. "אנחנו לא יכולים להיות במערב פרוע נגדם כי בסך הכל הם קבוצה מאוד כשרונית שיכולה ביום נתון לקלוע 100 נקודות. נצטרך כל אחד מאיתנו שייתן מעל 100% כדי לנסות להפתיע".
2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
אופטימי. רגלנד
(צילום: יאיר שגיא)
רגלנד אמר: "המשימה הייתה לגמור את המשחק. אני מסתכל על הסטטיסטיקה והיו לנו רק חמישה איבודי כדור, זה מטורף. אני וכריס (ג'ונסון, קלע 20 נקודות) 'וטרנים'. היינו שם בעבר כך שאנחנו מנסים להצליח. יש לנו זמן להתכונן לסדרה הבאה, ואנחנו מתרכזים כרגע בעצמנו, בלהשתפר כל יום באימון".

נמרוד לוי: "לא מצטער אף פעם על החלטות שאני לוקח"

מהעבר השני, גליל עליון למעשה סיימה את העונה שלה. אחרי שברק פלג ימשיך כמאמן הקבוצה, ישנו רצון גדול להשאיר שחקנים נוספים בניהם לוטן אמסלם, אותו הקבוצה מהצפון רוצה להחתים לשתי עונות נוספות, למרות שהוא מושאל מהפועל ת"א.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי
שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי
לא מתחרט. לוי
(צילום: גיל נוימן)
מי שככל הנראה לא יישאר הוא נמרוד לוי (16 נקודות, 6 כדורים חוזרים) שחשף את נקודת המבט שלו לפלייאוף הזה מבחינת תחושות. כזכור, הפורוורד היה קרוב לחתום אצל האלופה, אך בחר בסופו של דבר להישאר בצפון שנה שנייה, שהתבררה כעונה הכי טובה שלו בקריירה (13 נקודות בממוצע). הוא זכה במהלך המשחקים בין גליל לחולון "לקבלת פנים" מהקהל כמעט בכל מפגש מתוך השישה בין שתי הקבוצות, משהו שנבנה ככל שהעונה התקדמה.
"אני לא מצטער אף פעם על החלטות או איך שדברים קורים, מתגלגלים. אני כן רואה את זה כאהבה", נתן לוי את הפרשנות שלו. "כמובן שבהתחלה זה לא נעים, אבל זה חלק מהקהל. ההתנהלות שהייתה בקיץ הקודם, אני מבין את זה. לא לוקח את זה למקום רע, אני חושב שכנראה באמת יש שם רגש מבחינת הקהל. אני לא חושב מה היה קורה אם הייתי משחק בחולון".