חיזוק מרשים להפועל חולון, שהודיעה היום (חמישי) על החתמתו של מייקל קייזר שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה.
הפורוורד (32, 2.08 מ') היה חלק מהעונה הגדולה בתולדות המועדון, עונת 2021/22, שהסתיימה עם אליפות שנייה וההעפלה לפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א. את אותה עונה סיים השחקן עם ממוצעים של 10.4 נק', 5.8 רב', 1.4 חס' ב-23 דקות למשחק. לאחר אותה עונה עבר לבילבאו הספרדית ובעונה האחרונה שיחק בסמסונספור הטורקית וב-King Szczecin הפולנית עימה הפסיד בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה המקומית.
1 צפייה בגלריה
מייקל קייזר
מייקל קייזר
חוזר לחולון. קייזר
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס להחתמתו של קייזר: "שמחים על חזרתו של קיי לקדנציה שנייה. מייקל קייזר הוא החלק הסופי בבניית הסגל שלנו. הוא יביא לנו את הניסיון, ההגנה האתלטיות, והאנרגיות שאנחנו צריכים בשביל להיות קבוצה עמוקה אנרגטית וקשוחה".
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף: "אני שמח ומברך על חזרתו של מייקל קייזר אלינו. כששחקן חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה זה מראה על כך שטוב לשחקנים אצלנו. יש לנו זכרונות טובים מקייזר, זה שחקן איכותי שמתאים לאופי של חולוניה. סיימנו לבנות את הסגל לעונה הקרובה, אני שמח שהעמדנו סגל איכותי ומסקרן ועכשיו התפקיד של הצוות המקצועי לחבר את הפאזל ושל הקהל שלנו להצביע ברגליים, לעשות מנוי ולשבור שיא מנויים בהיכל הביתי שלנו".