בדיוק כמו בשנה שעברה, גם העונה סדרת גמר הפלייאוף בין מכבי להפועל ת"א תוכרע במשחק שלישי ומכריע. האדומים רשמו אתמול (שבת) 67:85 חד-צדדי על היריבה העירונית, שמרו על הבית וקבעו כי הקרב על צלחת האליפות יוכרע ביום שני בהיכל מנורה מבטחים.
במכבי ת"א שוקלים להפתיע ולרשום למשחק השלישי את ווייד בולדווין, שלא שיחק כבר חודש וחצי, למעשה מאז הפציעה השנייה שלו במשחק הרביעי מול פנאתינייקוס ברבע גמר היורוליג. בולדווין כבר קיים שיחה עם הצוות המקצועי ומפעיל לחץ מאוד גדול כדי שיירשם בטופס ויעלה לפרקט.
3 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
יעלה לשחק בשני? בולדווין
(צילום: יאיר שגיא)
"ווייד מתאושש בכל יום שעובר, עד הערב נקבל את ההחלטה", אמר אתמול קטש. "זה גם תלוי בו ובהרגשה שלו. אם הוא כשיר, אין סיבה שהוא לא ירצה לשחק. הוא חלק בלתי נפרד ממה שעשינו בשנתיים האלה".
דדאס: "מקדישים את הניצחון למשפחות הנופלים"
(באדיבות ONE)

על ההפסד הכואב, אמר קטש: "משחק לא טוב שלנו. לא היינו מספיק מרוכזים. יש משחקים שאפשר ללמוד מהם הרבה ויש משחקים שצריכים לשכוח מהם מהר. אנחנו צריכים להתאושש ולהוכיח שאנחנו ראויים לזה אחרי עונה מטורפת שעברנו. אנחנו משחק אחד מתואר וזאת המטרה המרכזית שלנו".
במכבי ת"א התאכזבו מלא מעט שחקנים שפשוט איבדו את הראש אתמול: לורנזו בראון, שסיים את הערב עם 9 איבודים, רומן סורקין שאמנם קלע 16 נקודות אבל באחוזים רעים מאוד (6 מ-14 לשתיים), ג'ון דיברתולומאו שלא הצליח להרים את עצמו מקצועית עם 2 נקודות ב-25 דקות וג'וש ניבו שב-18 דקות סיים עם 4 נקודות ו-4 ריבאונדים בלבד.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון עם תמיר בלאט
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון עם תמיר בלאט
יתאוששו? שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בכלל, המשחק אתמול היה חם. לחלק מאוהדי הפועל ת"א היו תוכניות משלהם, וכמיטב המסורת הדליקו עשרות אבוקות כאשר עוד לא עברו שתי דקות במשחק. האולם התמלא בעשן, השחקנים ירדו לחדרי ההלבשה - והמשחק חודש באיחור של כמעט שעה.
"מה שקרה פה השפיע עלינו", אמר דיברתולומאו. "זה לא שלא ציפינו לזה, זה קורה פה פעם אחרי פעם. היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר כדי לזכות באליפות. לא היינו שם ברוב שלבי המשחק, האנרגיה שלנו לא הייתה במקום שהיא הייתה צריכה להיות. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו. עברנו עונה ארוכה, אנחנו עבדנו קשה כדי להגיע למקום הראשון ולשחק בבית את המשחק החשוב. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולעשות התאמות".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין
16 נקודות באחוזים חלשים. סורקין
(צילום: עוז מועלם)
על הדיווחים השונים באירופה בשבועות האחרונים שטוענים כי בראון, בולדווין ובונזי קולסון יעזבו את הקבוצה, אמר דיברתולומאו: "אני לא חושב שהדברים האלה משפיעים על השחקנים. החברים שלי נהנים להיות כאן. יש אלמנטים עסקיים בכדורסל, יש אלמנטים אישיים, כולם מבינים מה קורה. כל עוד הם כאן - הם יתנו 100 אחוז כדי שנוכל לזכות באליפות".
פורסם לראשונה: 06:00, 16.06.24