מכבי ת"א הודיעה היום (שלישי) כי החתימה את ג'ון דיברתולומאו לשנתיים נוספות. הקפטן בן ה-32, שמונה לתפקיד בדצמבר 2017, השלים לאחרונה את עונתו השישית במועדון.
"קשה לתאר עד כמה אני שמח להמשיך במכבי", אמר דיברתולומאו לאתר הרשמי של המועדון. "המועדון והמדינה הזאת הפכו להיות הבית שלי ואני לא יכול לדמיין את עצמי בשום מקום אחר. לפני שש שנים, כשהגעתי למכבי, לא חשבתי שזה ייקח אותי למקום בו אני נמצא כיום. הכל הודות למועדון הזה, להנהלה, למאמנים, לחבריי לקבוצה וכמובן לאוהדים, שהאמינו בי ותמכו בי לאורך כל הדרך".
4 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי ת"א
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי ת"א
נשאר בצהוב. דיברתולמאו
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
דיברתולמאו והצלחת
דיברתולמאו והצלחת
דיברתולמאו וצלחת האליפות האחרונה
(צילום: יאיר שגיא)
"אחרי כל השנים האלה אני עדיין נפעם מהאהבה שאני מקבל מכולם", המשיך דיברתולמאו. "אני גאה ואסיר תודה על כך שזה אפילו ממשיך להתגבר. זאת לחלוטין הייתה זכות להיות כאן ואני לא יכול להיות יותר נרגש לקראת העתיד".
"אני משוחד לגבי ג'ון", סיפר המאמן עודד קטש. "גם ברגעים שראיתי אותו בנבחרת וגם מלהסתכל עליו מהצד, אני חושב שהוא נכס אדיר למכבי. הוא הקפטן שלנו, הוא מנהיג ומה שהוא מביא למגרש זה באמת יוצא דופן. יצא לי לאמן כבר הרבה שחקנים והוא אחד השחקנים שאני הכי נהנה לאמן אותם. הוא תמיד חושב על טובת הקבוצה, הוא שחקן ללא אגו. הוא עשה קריירה מרשימה ואני חושב שזה גדול בשבילו ולא פחות גדול בשביל מכבי ת"א".
4 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולמיאו
ג'ון דיברתולמיאו
אחד משלושה שחקנים בלבד במכבי שלקחו העונה חלק בכל 39 המשחקים ביורוליג. דיברתולמיאו
(צילום: עוז מועלם)
דיברתולומאו הוא אחד משלושה שחקנים בלבד במכבי שלקחו העונה חלק בכל 39 המשחקים ביורוליג. הוא הוביל את המפעל כולו באחוזים מקו העונשין (98.2%), צלף ב-41.7% מהשלוש ותרם 6.2 נקודות, הגנה טובה והמון אנרגיות בקצת יותר מ-16 דקות בממוצע לערב. בעונה הסדירה בליגת העל הוא דורג רביעי במדד הפלוס-מינוס, קלע 8.2 נקודות, הוריד 2.8 ריבאונדים, חילק 2.4 אסיסטים והוסיף חטיפה למשחק.
עד כה זכה עם מכבי ת"א בחמש אליפויות, גביע מדינה וארבעה גביעי ווינר. דיברתותמאו מצטרף לווייד בולדווין, לורנזו בראון, רומן סורקין ובונזי קולסון שכבר חתמו גם כן בקבוצה.
ובעניין אחר: היכל מנורה מבטחים הואר אמש לציון חודש המודעות הבינ"ל למחלת מיאסטניה גרביס, הודות להירתמות חברת היכלי הספורט תל אביב יפו ושיתוף פעולה עם עמותת מ.ג.י, למען קידום המודעות למחלה וחיזוק המתמודדים איתה ובני משפחותיהם.
4 צפייה בגלריה
היכל מנורה מבטחים
היכל מנורה מבטחים
היכל מנורה מבטחים המואר
(צילום: ינאי רובחה)