יממה לאחר עליית הקבוצה לגמר הפלייאוף, הפועל ת"א הודיעה היום (שלישי) על מינויו של ג'ורג' הינאס לתפקיד המנהל המקצועי החדש של הקבוצה. היווני ינחת בישראל בקרוב ויחל בהכנות המקצועיות לעונה הבאה.
הינאס למד ניהול ספורט בגרמניה והיה מנהלה המקצועי של א.א.ק אתונה בשנים האחרונות. תחת ניהולו המקצועי המועדון היווני זכה פעם אחת בליגת האלופות של פיב"א, הגיע בעונה נוספת לגמר המפעל, זכה בשני גביעים ביוון והעפיל לגמר הפלייאוף.
1 צפייה בגלריה
הינאס
הינאס
מגיע לישראל. הינאס
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
הינאס יהיה אחראי על הקמתה ופיתוחה של החטיבה המקצועית של המועדון. תחת אחריותו יהיו גם קבוצת הבת של המועדון, גיוס השחקנים והמעקב אחרי שחקנים מושאלים.
עידן פלדה, שעסק רבות במהלך העונה בתיאום פעילות הקבוצה בחו"ל ובקשר עם קבוצות והנהלת היורוקאפ, ימשיך להיות חלק מהחטיבה המקצועית ויסייע להינאס בתפקידיו לצד המשך פעילותו.
הינאס אמר לאחר מינויו: "אני רוצה להודות לכל הנהלת המועדון על ההזדמנות להצטרף למשפחת הפועל ת"א. זה כבוד גדול עבורי ואני מגיע עם המון מוטיבציה ורצון לעזור כדי להשיג את המטרות שלנו. אני יודע שהפועל תל אביב הוא מועדון גדול עם היסטוריה ארוכה ואוהדים מדהימים. אני מצפה לפגוש את כולם בקרוב באולם הביתי שלנו".
יו"ר הקבוצה, רמי כהן: "לאחר תהליך שנמשך מעל חודשיים וכלל איתור מועמדים, שיחות וסינון ראשוני, פגישות זום ופגישות פרונטאליות, בחרנו בג'ורג' כמנהל המקצועי שיוביל אותנו למטרות שלנו. אנחנו מאמינים ביכולות, באופי ובניסיון שלו. המינוי הזה הוא נדבך נוסף במערכת שנבנית בהפועל ת"א ומתחילה לקרום עור וגידים".
דדאס: "נשארו לנו שני משחקים לנצח"
(באדיבות ONE)