סוגיית האולם החדש ממשיכה להיות במרכז סדר היום של הפועל ת"א, כאשר הבעלים, עופר ינאי, שיתף היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) הדמיות של המתקן שצפוי להיבנות במקום "היכל שלמה".
"למי שרוצה לדעת איך ייראה ה'דרייב אין' המשופץ בגרסת העשרת אלפים מקומות, להלן ההדמיות שהגיעו אתמול", כתב ינאי. "העירייה כרגע מעוניינת להישאר בגרסת ה-7000 מקומות ונעשה מאמץ לשנות את זה. שילמתי על התכנון כ-200 אלף שקל מכיסי. סרטון ריאליסטי של האולם החדש יהיה זמין לנו באמצע ספטמבר".
הדברים מגיעים כחודש לאחר שהבעלים שיתף ברשתות את ההדמיות של האולם בצפון ת"א, שצפוי לעבור מתחיחת פנים, שמכיל היום לא יותר מ-3,500 מקומות. כזכור, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בהפועל ת"א - שהגיעו להבנות ראשוניות עם עיריית ת"א על הרחבת האולם הביתי היכל קבוצת שלמה - הודיעו הקיץ כי יבדקו את רצון האוהדים לעבור בינתיים להיכל ביד אליהו, בכפוף לאישור חברי העמותה.
ינאי משתף את הדברים יממה לאחר שיו"ר הקבוצה, רמי כהן, פרסם את מצע הבחירות שלו לעמותת האוהדים, במסגרתו התייחס גם לסוגיית האולם ולאפשרות שהקבוצה תשחק בעונה הקרובה בהיכל מנורה מבטחים, אולמה הביתי של היריבה העירונית מכבי ת"א.
"אין שום מקום אחר ש'עושה שכל' או רלבנטי בינתיים", כתב בין היתר כהן, "אז אם לא יימצא פתרון אחר ויגיע היום שבו נדע בביטחון שייבנה לנו אולם משלנו, אזי לדעתי נצטרך למרות הקשיים המנטליים בעיקר, ללכת ולשחק שם, ביד אליהו".
"זה פתרון שלא ישאיר אוהדי הפועל בחוץ, זה פתרון שיראה שאנחנו מעריכים את ההשקעה וההקשבה ומבינים מתי צריך להתגמש ולתמוך", המשיך כהן, "בנוסף לביטחון בבניית אולם עבורנו נרצה גם שייעשו התאמות באולם שיתנו לנו הרגשה ביתית כמובן. אז אולי אלה שמחכים כבר שלוש שנים להזדמנות למנוי ייאלצו לחכות עוד קצת, אבל בדרך זו, אני מאמין שנוכל לצעוד כולנו".