הפועל חיפה תארח הערב (רביעי) במחזור הראשון של שלב הבתים של היורופקאפ את גזיאנטפ הטורקית. המועדון יערוך לפני תחילת המשחק הפנינג שיכלול עמדות איפור, מכירת מרצ׳נדייז, הפעלות לילדים, תחרויות קליעות ועוד. בנוסף, ילדים ונשים שיגיעו להפנינג באדום עד השעה 19:00, יקבלו כרטיס כניסה חינם למשחק.
מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, סיפר על ההכנות לקראת המשחק: "אני חושב שכל מי שמסביב זה באמת חגיגי והיסטורי. עבדנו קשה כדי להפריד את הקבוצה מזה ולהתנהל כאילו זה משחק רגיל. גזיאנטפ הם הקבוצה הפייבוריטית בבית, הם מגיעים מליגה מאוד חזקה עם תקציבים גדולים אבל אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו להילחם ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. עשינו הכנה כמו שצריך ונבוא מוכנים למשחק הזה".
1 צפייה בגלריה
שרון דרוקר
שרון דרוקר
שרון דרוקר
(צילום: אורן אהרוני)
שחקן הקבוצה, דבונטה אפסון: "היה לנו שבוע אימונים קשה. עבדנו קשה כמו שאנחנו תמיד עושים, התמקדנו בעיקר באגרסיביות שלנו. הולך להיות משחק פיזי מאוד. שיחקתי שנה שעברה נגד שחקנים מהסגל של גזיאנטפ ואני יודע איך הם אוהבים לשחק, וכדי לנצח נצטרך לבוא לשחק קשוח ואגרסיבי מאוד ולתת את הכי טוב שלנו״.
מוריאל לוטאטי הוסיף: "עונה אירופית מתחילה היום. ההתרגשות גדולה. מקווים להציג את היכולת המיטבית שלנו בכל אחד מהמשחקים ולהעפיל לשלב הבא. סופר חשוב למועדון, סופר חשוב לאוהדים ואנחנו השחקנים נעשה הכל כדי להביא גאווה למועדון״.