מכה קשה להפועל ירושלים: שניים מכוכבי הקבוצה, אוסטין וויילי וג'סטין סמית', ייעדרו מספר חודשים. וויילי, שלא שותף אתמול ב-66:91 על הפועל חולון, סובל מפציעה בגיד בידו, עבר בדיקת MRI וייעדר מהמגרשים שלושה חודשים לפחות.
גם ג'סטין סמית', שהחליק אתמול על מדבקה על הפרקט, סובל מקרע באחת מרצועות הברך ובחוץ לשלושה חודשים. אגב, גם נמרוד לוי עבר ניתוח לאחר הפציעה בקרסול ולא ישוב לשחק עד חודש פברואר. בצוות המקצועי כבר מחפשים מחליף לוויילי במטרה לחזק את הקו הקדמי. אוסטין וויילי אובחן עם קרע בגיד כף היד וייעדר מהמגרשים לתקופה של כ-3 חודשים. בקבוצה ינסו לאתר מחליפים.
4 צפייה בגלריה
ג'סטין סמית'
ג'סטין סמית'
ג'סטין סמית'
(צילום: רועי כפיר, ONE)
4 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
חזר לסגל - וכיכב. קרינגטון
(צילום: שלו שלום)
בכל הקשור ליכולת על הפרקט, בהפועל ירושלים כאמור נשמו לרווחה, בעיקר בגלל היכולת של הקו האחורי, כשקאדין קרינגטון חזר לסגל עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים. ג'ראד הראפר הוביל כרגיל כשסיים את הערב עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים. עם זאת, בקבוצה מודאגים מהיכולת של ספידי סמית' בפתיחת העונה. הגארד, שהיה אמור להיות בעל הבית בשנתו השלישית במועדון, לא מצליח בינתיים להביא לידי ביטוי את היכולת מהעונה הקודמת – ואתמול סיים עם 5 נקודות בלבד לצד 5 אסיסטים.ֿ
"הניצחון לא היה קל, מאוד קשה לנצח את חולון", אמר יונתן אלון בסיום. "קשה מאוד לשחק בלי אוסטין. צריך לעשות התאמות ברמת הסגל ובשיטת המשחק. הפציעה של ג'סטין סמית' לא נראית מבטיחה".
4 צפייה בגלריה
ספידי סמית'
ספידי סמית'
בהפועל ירושלים מודאגים מהיכולת שלו. ספידי סמית'
(צילום: שלו שלום)

"אף אחד לא ניהל"

בצד השני, גורם בהפועל חולון הודה כי זו הייתה "הופעה שמביישת אותנו". הסגולים איבדו את המשחק כבר ברבע השני – בו הפסידו 28:8. לצד אכזבה מהופעה חלשה של מרבית השחקנים, בקבוצה מחכים להתפתחויות בנושא ההתעניינות של ולנסיה במרקוס בינגהאם. בלי קשר, בצוות המקצועי שוקלים לעשות שינויים בסגל.
"משחק קשה לצפייה, רבע שני זוועה", אמר גיא גודס. "התמוטטות מהירה מדי. יש לנו הרבה עבודה מנטאלית. ביצועית לא היה אף אחד שייקח את הקבוצה וינהל אותה כמו שצריך. זה משחק שאנחנו לא רוצים לזכור אותו, אבל מצד שני גם לא לשכוח אותו. יהיו לנו עוד משחקים מול קבוצות איכותיות העונה. אני חושב שהגארדים שלנו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה".
4 צפייה בגלריה
עידן זלמנסון
עידן זלמנסון
"לא ידענו להרים את עצמנו". זלמנסון
(צילום: שלו שלום)
עידן זלמנסון הוסיף: "אחרי המשחק הזה אין יותר מדי מה להגיד. לא צריך אפילו לדבר על כדורסל, זה היה ברמת האנרגיות, המחויבות של הקבוצה והכבוד העצמי - בסוף לא היינו שם. נכנסנו למומנטום שלילי ופשוט לא ידענו לעצור אותו, לא ידענו להרים את עצמנו, שזה משהו שאסור שיקרה".
פורסם לראשונה: 08:06, 27.10.24