איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) כי המאמן הספרדי המעוטר פבלו לאסו לא צפוי להדריך בסופו של דבר את נבחרת ישראל. אולם אם הנבחרת לא תחתים מאמן עד הקיץ, הצדדים עשויים לחדש את המגעים.
לאסו בן ה-55 - שאימן את ריאל מדריד בין 2022-2011 וזכה איתה פעמיים ביורוליג, שש פעמים באליפות ספרד, שש פעמים בגביע ונבחר פעמיים למאמן השנה ביורוליג - עידכן כי הוא בוחן הצעות מכמה קבוצות יורוליג ומבקש לעכב את החלטתו, אולם האיגוד הודיע לו כי הוא ממשיך בתהליכי האיתור על מנת למנות מאמן לנבחרת. כזכור, גיא גודס החליט לעזוב את הנבחרת ומי שמדריך אותה כרגע באופן זמני הוא נדב זילברשטיין.
1 צפייה בגלריה
פבלו לאסו
פבלו לאסו
פבלו לאסו
(צילום: EPA)
הנבחרת תארח ביום שישי את פינלנד במסגרת בית 10 במוקדמות אליפות העולם. כאשר היא כבר איבדה סיכוי לעלות כשהיא במאזן 7:3, וביום שני יש לה משחק מול סלובניה בחוץ. כאמור מי שיעמוד על הקווים הוא נדב זילברשטיין.
זילברשטיין אמר במסיבת עיתונאים אתמול: "גודס חסר לנו מאוד וחבל שזו ההחלטה שהוא קיבל. אנחנו מכבדים את ההחלטה, אבל היינו מעדיפים כולנו שהוא יהיה פה. יש פה עניין שהוא יותר גדול ממני ואני חושב שבחירה של מאמן היא עניין עם משקל כבד. זו החלטה שצריכה להיעשות בזהירות ואחריות. אם באיגוד החליטו לקחת את הזמן, אז בסדר. הנבחרת היא בשבילי שליחות ולא משנה באיזו סיטואציה".