התבוסה של א.א.ק אתונה בפיס ארנה 91:51 להפועל ירושלים מסרבת לרדת מסדר היום ביוון. על-פי פרסום היום (שישי) בכלי התקשורת במדינה, א.א.ק שיגרה מכתב תלונה חריף ל-CAS (בית הדין לבוררות בספורט), בו היא דורשת להעניש את הפועל ירושלים לאור "החוויה הקשה שעברנו בישראל", לדברי המועדון.
כזכור, ירושלים גברה 1:2 על א.א.ק בסדרת רבע גמר ליגת האלופות, העפילה לפיינל-פור ובעיקר השיגה נקמה ספורטיבית על האירועים הקשים שקדמו להם ביוון, שם הושלכו לעבר אוהדים ישראלים חזיזים ואבנים. בעקבות כך, א.א.ק נענשה בחומרה על-ידי פיב"א, כשבכל העונה הבאה משחקיה הביתיים במפעל ייערכו ללא קהל.
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים א.א.ק אתונה
הפועל ירושלים א.א.ק אתונה
אוהדי הפועל ירושלים במשחק השלישי והמכריע ביום רביעי האחרון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים א.א.ק אתונה
הפועל ירושלים א.א.ק אתונה
הקהל הירושלמי זורק קונפטי לפרקט, כששחקני א.א.ק ברקע
(צילום: עוז מועלם)
במכתב ששיגרה א.א.ק ל-CAS, נכתב, בין השאר: "אנו מברכים את הפועל ירושלים על העפלתה לפיינל-פור, אבל יחד עם זאת מצפים מפיב"א ומהגורמים הרלוונטיים לפעול נגדה במלוא החומרה. הדרישה שלנו היא קודם כל שהפועל ירושלים תספוג עונש חמור, ושגם ראשיה - שהתנהגו כמו פרחחים - ייענשו בהתאם. כל התעלמות מדרישותינו או ענישה קלה מדי, תוביל למהומה".
"הקבוצה שלנו נפלה קורבן לטרור ואלימות בירושלים. נעשו ניסיונות מכוונים לאיים עלינו ולהשפיע לרעה על שחקנינו ועל גורמים נוספים - והכל בהובלת ראשי ירושלים. במזל רב האירועים נגרמו ללא נפגעים בנפש".
עוד נמסר במכתב: "אנו מצפים מהתאחדות הכדורסל היוונית לגלות רגישות דומה, כמו במקרה של אירועי המשחק השני עם הפועל ירושלים ולגנות פומבית וחד משמעית את מה שקרה במשחק השלישי בישראל. דברים שהיו חסר תקדים בכדורסל האירופי".