הפעם האחרונה שהפועל ירושלים קיימה משחק רשמי הייתה ב-1 באוקטובר, כשזכתה בגמר גביע ווינר עם ניצחון על מכבי ת"א. חודש בדיוק לאחר מכן, הקבוצה מהבירה תעלה (רביעי, 19:00) למשחק "ביתי" בבלגרד באולם פיוניר המיתולוגי מול גלאטסראיי במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות.
הקבוצה תעלה לפרקט עם חולצות מיוחדות לזכרם של שבעת אוהדי הקבוצה שנרצחו ולמען החזרת כלל החטופים עם ציון של שניים מאוהדי הקבוצה - הרש גולדברג-פולין ואופיר אנגל.
3 צפייה בגלריה
בלייזר וסמית'
בלייזר וסמית'
בלייזר וסמית' באימון המסכם בבלגרד
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים
הפועל ירושלים
האולם הממותג
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
בליגת האלופות הבהירו לירושלים שהם צריכים אולם הביתי מחוץ לישראל למשחקיה במפעל. אחרי התלבטויות רבות, בירושלים החליטו לבחור בבלגרד. כל העניין הלוגיסטי לא היה פשוט עבור אנשי הפועל הקבוצה שהיו צריכים לדאוג לאבטחה, מלונות, תיאום אולמות לאימונים וגם לכל המיתוג הכללי של אולם כדורסל באירוח משחק ביתי.
"הדרך הכי טובה בשבילנו לנסות ולהתרכז במשחק זה לשים בראש ובלב את האנשים שנמצאים עכשיו בארץ ואת החיילים שלנו", אמר עוז בלייזר בסיום האימון המסכם. "זאת תהיה המוטיבציה הכי גדולה בשבילנו. פשוט לעלות ולתת קצת נחת וניתוק מהמציאות לאוהדים שלנו. כמובן גם לייצג את המועדון וישראל. הכדורסל הוא מפלט בשביל כולנו, אנחנו באים עם אנרגיה גבוהה לבוא ולנצח את המשחק הזה".
3 צפייה בגלריה
ג'ונסון
ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)