עיריית ת"א צפויה להוציא קול קורא לשדרוג היכל קבוצת שלמה, בו מארחת הפועל ת"א את משחקיה, ל-10,000 מקומות. כך הוחלט היום (שני) אחרי פגישה שהתקיימה בין אנשי העירייה ובין הבעלים של הקבוצה עופר ינאי.
במסגרת השדרוג יורחב האולם, כאמור, ל-10,000 מקומות ישיבה – מה שיהפוך אותו לאחד משלושת האולמות הגדולים בישראל, לצד היכל מנורה מבטחים בת"א ופיס ארנה בירושלים.
2 צפייה בגלריה
אולם הדרייב אין בת"א
אולם הדרייב אין בת"א
אולם הדרייב אין בת"א
(צילום: יאיר שגיא)
הקול הקורא אמנם מיועד ליזמים שירצו לקחת חלק במימון העבודות, אך מי שצפוי לממן את חלקו הגדול של הפרויקט הוא ינאי, שישקיע כ-150 מיליון שקל תמורת זכויות מסחריות באולם. הוא גם מתכוון לגייס משקיעים נוספים.
"אני ממריא מחר למסע דילוגים באירופה ובארה"ב", צייץ ינאי בעקבות ההתפתחות. "לפני כן היה חשוב לי לעדכן שסיימנו כעת ישיבה ארוכה עם עיריית תא" ביחס להרחבת הדרייב אין ל 10,000 מקומות. הכיוון העקרוני חיובי, נמתין עוד מספר ימים להודעה רשמית ולהוצאת הקול הקורא".
המהלך המדובר סולל למעשה את המעבר של הפועל ת"א להיכל מנורה מבטחים לשנים הקרובות. העבודות לשדרוג היכל קבוצת שלמה צפויות להימשך שלוש שנים, ובתקופה הזאת יצטרכו האדומים לנדוד לאולם אחר. המטרה של ינאי ושל המועדון, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, היא לעבור לאולם של היריבה העירונית מכבי ת"א, המכיל יותר מ-10,000 מקומות ישיבה.
2 צפייה בגלריה
בעלי הפועל ת"א עופר ינאי
בעלי הפועל ת"א עופר ינאי
יגייס משקיעים נוספים. ינאי
(צילום: יאיר שגיא)
כדי לאשר את המעבר הזה, ינאי זקוק לאישור של עמותת האוהדים. כתנאי לתמיכתם במהלך, חלק מחברי העמותה העמידו תנאי ודרשו הסכם מחייב בין המועדון לבין העירייה לבניית אולם ביתי חדש להפועל ת"א.
ינאי מקווה שהקול הקורא שתוציא העירייה יספק את חברי העמותה וישכנע אותם לקיים אספה בתוך 30 יום ולהצביע על המעבר להיכל מנורה. ארגון האולטראס, בו חברים חלק מהאוהדים המושבעים של המועדון, מתנגד לאירוח המשחקים באולמה הביתי של היריבה העירונית, אך בהפועל ת"א מאמינים שאם העניין יעלה להצבעה - הוא יעבור ברוב קולות.