בהפועל ת"א ממשיכים לחפש פתרונות לאירוח המשחקים הביתיים בעונה הבאה. היום (רביעי) שלחה הקבוצה מכתב רשמי לעיריית חולון ובו היא מבקשת לבדוק היתכנות לארח את המשחקים בהיכל טוטו המקומי.
במקביל, שלח הבעלים עופר ינאי את המכתב לחשבון הוואטסאפ של ראש עיריית חולון, שי קינן, שהשיב: "אין היתכנות כזאת". כשביקש ינאי הודעה פומבית בנושא, השיב קינן: "לי אין עניין בזה". את תוכן הדברים שיתף הבעלים בחשבון ה-X שלו.
1 צפייה בגלריה
בעלי הפועל ת"א עופר ינאי
בעלי הפועל ת"א עופר ינאי
קיבל לא. ינאי
(צילום: יאיר שגיא)
כזכור, בהפועל ת"א מעוניינים למצוא אולם חלופי עם מספר מקומות גדול יותר מהיכל שלמה, שמכיל 3,500 מקומות בלבד. האולם בחולון מכיל 5,500 מקומות, ובניגוד להיכל שביד אליהו (שמכיל 10 אלף מקומות), הוא לא מהווה סדין אדום עבור חלק גדול מאוהדי הפועל ת"א. במקביל, מקדמים בקבוצה יחד עם העירייה את תוכנית הרחבת היכל שלמה ל-7,000 או 10 אלף מקומות.
מוקדם יותר, פרסמה החשבון הרשמי של הפועל ת"א הודעה כי אמש התקיימה פגישה בין ינאי וחברי הוועד המנהל של עמותת האוהדים של הקבוצה, זאת בעקבות הסלמה שחלה במאבק בין הצדדים, על רקע מעבר אפשרי לאירוח המשחקים ביד אליהו. "בפגישה הוסכם כי בחודשיים הקרובים ייערך מאמץ מרוכז של כל הגורמים על מנת לבחון חלופות להיכל קבוצת שלמה מחד, ולהגיע להסכמה עם עיריית ת"א על מתווה לשיפוץ האולם מאידך. בהתאם לכך יובא הנושא להכרעת חברי העמותה", נכתב שם.