הפועל חולון הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של אמין נואה. הפאוור פורוורד בן ה-26, שמתנשא לגובה של 2.02 מטר יהיה יחזק את הקו הקדמי של הקבוצה של עמית שרף וישחק לצדו של ג'סטין סמית'.
נואה מגיע לחולון מווילרבאן בשורותיה רשם בעונה שעברה ממוצעים של 9 נק', 3.4 רב' ו-1 אס' ב-18.5 דקות למשחק בליגה הצרפתית ו-6.5 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק ב-19.7 דקות ביורוליג. עם סיום העונה בספרד הצטרף לשטרסבורג הצרפתית בה קלע 14 נקודות בממוצע למשחק, בנוסף ל-4.5 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-24 דקות.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת צרפת אמין נואה
שחקן נבחרת צרפת אמין נואה
מצטרף להפועל חולון. אמין נואה
(מתוך האתר של פיב"א)
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת צרפת אמין נואה
שחקן נבחרת צרפת אמין נואה
(דוברות הפועל חולון)
לאורך השנים נמנה נואה על כל נבחרות צרפת מהגילאים הצעירים ועד לנבחרת הבוגרת, כשבאליפות אירופה עד גיל 20 בשנת 2017 נבחר לחמישיית הטורניר כשהוא קולע 12.9 נק', בנוסף ל-7.9 ריבאונדים ו-1.1 אססיטים בממוצע למשחק, וסייע לנבחרתו לסיים במקום השלישי באליפות. נואה זכה במהלך הקריירה שלוש פעמים באליפות הליגה הצרפתית ופעמיים בגביע הצרפתי.
מאמן הפועל חולון עמית שרף אמר על החתמתו של נואה: "שמח מאוד על הצטרפות של נואה לקבוצה, הוא מגיע אלינו עם ניסיון של שש שנים במפעלים אירופאים בכירים. הוא ייתן לנו יכולת לשחק בשתי עמדות הפנים, הוא משלב קליעה מצוינת יחד עם משחק פוסט אפ והגנה קשוחה. כל הקיץ חיפשנו שחקן שיוכל לשחק בעמדה הזאת, ואני מודה להנהלה על ההרתמות והסבלנות. אני מאמין שנואה יהפוך את הסגל שלנו למגוון, מנוסה וקשוח יותר".