אוהדי הפועל ירושלים בתהלוכה לפני גמר ליגת האלופות
(צילום: אפרת עמורבן)
הפועל ירושלים הייתה קרובה מאוד לשתות מהבאר, היא ממש נגעה בזכייה היסטורית בליגת האלופות של פיב"א. אבל מסע הקסם האירופי הסתיים הערב (ראשון) עם הפסד כואב בגמר הפיינל-פור במלאגה, 77:70 לטלקום בון הגרמנית.
סנטר הפועל ירושלים, זאק הנקינס, לא הצליח לעצור את הדמעות בסיום: "זה היה מאוד קשה, יש להם רכז מדהים (טי ג'יי שורטס, שקלע 29 נקודות). לא הצלחנו לשחק כמו שרצינו, זה מאוד מאכזב. אני גאה בקבוצה ובמאמן שלנו, שהגיע אחרי טרגדיה (אימו נפטרה בשבוע שעבר). לא ציפינו להיות בגמר, אבל אני מאוד גאה במה שעשינו. היינו מאוד קרובים. אני רוצה להודות לקהל הנפלא שלנו שהגיע במספרים גדולים, תודה להם שהופיעו ככה".
קאדין קרינגטון הוסיף: "אני מקווה שנלמד מההפסד הזה. אני מאוד גאה במה שעשינו לאורך העונה וגם היום. עשינו עונה מדהימה בליגת האלופות. לא הצלחנו לעשות את ההתאמות שרצינו, עבור הרבה שחקנים זאת הייתה הפעם הראשונה בגמר".
2 צפייה בגלריה
הנקינס
הנקינס
הנקינס. ירושלים הייתה קרובה
(צילום: FIBA PHOTOS)
2 צפייה בגלריה
זאק הנקינס
זאק הנקינס
זה היה קרוב
(צילום: EPA/Jorge Zapata)
אור קורלניוס אמר: "כואב לי מאוד. כואב באופן אישי על המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אחרי מה שהוא עבר עם אמא שלו ז"ל. יש עוד המשך לעונה ונשתדל להיות חיוביים. אני רוצה להודות לקהל, אין עליכם. אני מאוד אשמח אם כולנו נישאר בעונה הבאה".
עוז בלייזר הוסיף: "זה לא קל, אכזבה גדולה. רצינו את זה בשביל הקהל והמאמן שלנו. אני מקווה שנהיה עם העיניים קדימה כי יש לנו עוד מטרות העונה. כל אחד מאיתנו נתן הכל. אני מקווה ששימחנו קצת את הקהל. אני גאה בכל הקבוצה ובכל הצוות, יש בו משהו מיוחד. אנחנו רוצים לקחת אליפות".
בצד השני, טי ג'יי שורטס, ה-MVP של העונה בליגת האלופות ושל משחק הגמר, היה מאושר: "הגיע לנו, אני מאוד מתרגש. זכינו בזה בצדק. אני מאוד נהניתי מהגמר, אלה הרגעים שכל שחקן חולם עליהם מאז הילדות. אני רוצה להודות לכל המשפחה שלי ולאוהדים המדהימים שלנו".