הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הסנטר אוסטין וויילי (25, 2.11 מ') לשלוש עונות, והוא צפוי להרוויח כ-2.5 מיליון דולר (כ-830 אלף דולר לעונה). וויילי זכה בעונה החולפת בתואר השחקן המצטיין של הליגה הטורקית במדי טופאש בורסה, עם שורה סטטיסטית של 15.1 נקודות, 10.1 ריבאונדים, כמעט 2 חסימות למשחק ולא פחות מ-68.3% אחוזים מהשדה.
וויילי, בוגר מכללת אובורן, סיים את עונת הסניור שלו עם ממוצעים של 10.6 נקודות לצד 9.2 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק.
2 צפייה בגלריה
אוסטין וויילי
אוסטין וויילי
רקורד מרשים. וויילי
(צילום: AP Photo/Wade Payne)
את דרכו באירופה החל במדי טריר מהליגה הגרמנית שם רשם 14.6 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בעונת הרוקי שלו. ב-2022 עבר לנפטונאס הליטאית וגם שם סיפק יכולת יציבה עם 10.9 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-63% מהשדה בפחות מ-20 דקות למשחק. בעונה שעברה הצטרף כאמור לטופאש ורשם עונת שיא.
וויילי אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש מאוד להגיע למועדון עם היסטוריה ומסורת מפוארת אבל גם עם עתיד גדול שנעבוד כולנו יחד כדי להגשים אותו. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את השחקנים המצוינים שכבר נמצאים בקבוצה, ובעיקר את האוהדים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. יאללה הפועל".
מאמן הקבוצה יונתן אלון אמר: "העובדה שאוסטין בחר להגיע אלינו אחרי עונת שיא בטורקיה אומרת הרבה על הכוונות שלנו ועל השאיפה של אוסטין להיות חלק מהדרך המרתקת שלנו לשנים הבאות. אנחנו מקבלים סנטר פיזי מאוד, עם חוש נדיר לריבאונד והתמצאות נהדרת בצבע וכמובן בגיל הנכון. אני בטוח שאוהדי הפועל הולכים להנות ממנו והוא הולך ליהנות מהם".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
החל שיווק המנויים לעונה הבאה. אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: שלו שלום)
ובנושא אחר: בקבוצה החלו את שיווק המנויים לעונת 2024/25, כשהפעם בשל אי הוודאות בנוגע לאירוח משחקי היורוקאפ בישראל, הוחלט לשווק בשלב זה מנויים לליגת העל בלבד. "אם וכאשר משחקי היורוקאפ ישוחקו בישראל", נמסר מהמועדון. "כל המנויים ייהנו מתעריף קנייה מוזל לכרטיסים למשחק, והמועדון ישקול לשווק מנוי נפרד לאירופה".
דני אבדיה מתאמן חזק לקראת העונה החדשה
(באדיבות ONE)