אחרי ההפסד לעירוני קריית אתא שעצר רצף מרשים של 11 ניצחונות רצופים, בהפועל ת"א רוצים לחזור למסלול ההצלחות במסגרת משחק ההשלמה מהמחזור השני ביורוקאפ, מחר (רביעי, 19:30), נגד וולבס וילנה הליטאית.
האדומים מגיעים למשחק ללא ג׳ייקובן בראון, ג׳יילן הורד וברייאן אנגולה הפצועים. בנוסף הקבוצה לא תוכל לרשום בסגל את שני שחקני הרכש החדשים - וויל קאמינגס ודז וולס, מאחר שלא היו חלק מהסגל בזמן שהמשחק היה אמור להתקיים. מי שצפוי לחזור אחרי חמישה משחקים של היעדרות הוא תומר גינת.
1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל גליל עליון
הפועל ת"א הפועל גליל עליון
"עם הפנים קדימה". פרנקו
(צילום: יאיר שגיא)
שחקניו של דני פרנקו מדורגים במקום השני בטבלה עם מאזן של עשרה ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד, ואילו היריבה במקום השביעי עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושמונה הפסדים.
פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו ממשיכים ברצף המשחקים האינטנסיבי ועם הפנים קדימה לקראת המשחק המאתגר מחר. אמנם נהיה שוב בסגל קצר וללא הזרים החדשים, אך כמו תמיד אני בטוח שכולם יתנו את המקסימום ושנעשה את מה שאפשר לסיים את המשחק עם ניצחון".
"אנחנו מתקרבים לשלבי ההכרעה של העונה הסדירה באירופה, כל משחק חשוב וכל ניצחון יכול לקדם אותנו משמעותית קדימה", הוסיף אקסבייר מנפורד. "כל מי שידרוך על הפרקט מחר עם הגופיה האדומה יצטרך לתת מעצמו, לחפות על אלה שלא ישחקו כדי להמשיך את העונה הטובה שאנחנו עושים עד כה".