בנבחרת ישראל יצאו מאוד מעודדים מהיכולת במשחק הרשמי הראשון של המאמן בית הלחמי כמאמן הלאומי. זאת בעקבות הניצחון על מקדוניה הצפונית 65:86 הערב (שבת) במסגרת משחק הפתיחה של הטורניר הטרום קדם אולימפי שמתקיים בטאלין.
רומן סרקין בלט עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים במשחק שהיה בשליטה ישראלית לאורך כ-35 דקות. מחר (16:00) במסגרת המשחק השני בבית 1, תצפה לכחולים-לבנים משוכה מאתגרת יותר, צ'כיה, שמגיעה לטורניר עם סגל חסר וניצחה במשחק המקביל את אסטוניה 74:77.
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל בכדורסל אריאל בית הלחמי
מאמן נבחרת ישראל בכדורסל אריאל בית הלחמי
"נשב ונלמד את צ'כיה". בית הלחמי על הקווים בטאלין
(אתר פיב"א)
"הגענו מוכנים אבל אנחנו צריכים גם להגיד את האמת, מקדוניה לא ברמה של שתי הנבחרות האחרות בבית", אמר בית הלחמי בסיום. "אבל בסופו של דבר עשינו משחק טוב. בחצי השני שיחקנו כמו שאנחנו חולמים, ואנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק הבא".
על הבכורה הרשמית שלו כמאמן הלאומי, הוא אמר: "אין ספק שזה מאוד מרגש, אבל ברגע שהגאמפ׳ בול מתחיל אתה פשוט עושה את העבודה, רוב השחקנים שיחקו אצלי בעבר אז אני לא מרגיש הבדל".
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל
השחקנים חוגגים בסיום
(אתר פיב"א)
לקראת האתגר הבא, סיכם בית הלחמי: "אין ספק שחלוקת הדקות במשחק היום הייתה מאוד חשובה, אבל אין פה הרבה זמן, הטורניר פה מאוד קצר וגם השחקנים יודעים את זה. במשחקי ההכנה עשינו משחקים שהם יום אחרי יום אז אני בטוח שנגיע למחר גם כן טריים. אני לא מוטרד ממה שהיה בהכנה, עשינו דווקא הכנה טובה. לא ראיתי את צ׳כיה משחקת היום, כי רק הגענו, עכשיו נשב ונלמד אותם".