מכבי עירוני רמת גן ערכה היום (שלישי) את מסיבת העיתונאים שלה לרגל פתיחת עונת המשחקים 2023/2024. העולה החדשה שבה הקיץ לליגת העל לראשונה אחרי 13 שנה.
הקבוצה החתימה שחקנים בכירים ומוכרים בניהם כרם משעור, אדם אריאל (שגם מונה לקפטן) וג'יי.פי טוקוטו. המדים השנה יכילו את שמות שחקני העבר של הקבוצה והתקציב יעמוד על כ-8 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(צילום: מכבי עירוני ר"ג)
יו"ר המועדון, חן שניידרמן: "זה רגע מאוד מרגש. כשלקחתי את הקבוצה לפני ארבע שנים, אמרתי שתוך ארבע שנים נהיה בליגת העל. היינו אמורים לעלות כבר בשנה שעברה. אתם רואים את הפרקט החדש מסביבנו והשיפוצים שעשו להכשיר את האולם לליגת העל. המינהלת מרוצה, האולם יהיה מאושר וייצג אותנו בליגה".
"אנחנו עושים פה דברים אחרת ושונה, אנשים יתחברו לדרך, אתם תראו", הוסיף היו"ר. "יש לקבוצה היסטוריה. לא חשבתי שיהיה יו"ר, אבל להחזיר אותה לצמרת זה אם כל השאיפות. אנחנו עכשיו הקבוצה היחידה בישראל שיש לה קבוצה גם בליגת העל לגברים וגם לנשים".
"יש לנו יעד ברור- פלייאוף עליון", הכריז שניידרמן. "שנה הבאה אנחנו רוצים לשחק באירופה, לא באים להישאר בבינוניות. מגיעה תודה גם לעירייה ולראש העיר כרמל שאמה על שיפוץ האולם בשווי 1.1 מיליון שקל, על התמיכה בפרויקט הזה. יש לנו שותף לדרך להחזיר את מכבי ר"ג לטופ של הכדורסל הישראלי".
2 צפייה בגלריה
שאמה הכהן מקבל גופיית משחק עם שמו
שאמה הכהן מקבל גופיית משחק עם שמו
ראש עיריית ר"ג שאמה הכהן מקבל גופיית משחק עם שמו
(צילום: מכבי עירוני ר"ג)
מאמן הקבוצה שמוליק ברנר, שבעבר היה קפטן הקבוצה במשך שלוש שנים: "מאוד מרגש. אנחנו לא באים שחצנים בעניין הפלייאוף העליון, אנחנו קבוצה שתיתן את המקסימום בכל רגע נתון. רוצה להגיד תודה לשחקנים שהיו איתנו בשנה שעברה ואלה שאיתנו עכשיו".
הקפטן החדש, אדם אריאל: "ההנהלה רואה את המנהיגות שאני יכול לקבוצה וזה מרגש בשבילי. יש הרגשה בקבוצה של התחלות חדשות, אנרגיה מיוחדת. מי שיגיע יראה את ה-DNA של קבוצה שלא מוותרת. אנחנו רוצים לגדול על המועדון ולהביא אותו למקום שהוא ראוי להיות בו. נקדש את הדרך הזו כדי להביא את התוצאה".