יומיים אחרי הניצחון הדרמטי על אנאדולו אפס, מכבי ת"א תעלה הערב (חמישי, 21:05) שוב על הפרקט באולם אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד, כדי "לארח" את פרטיזן בלגרד. הצהובים של עודד קטש ינסו להמשיך את המומנטום ולעלות למאזן 1:3 ביורוליג, אבל זה לא יהיה פשוט מול החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ'.
"אנחנו מגיעים אחרי ניצחון גדול בשבוע הכפול הראשון העונה ביורוליג. לרוב, אין מספיק זמן להתכונן למשחק השני", הדגיש המאמן עודד קטש. "אנחנו צריכים להתאושש, יש שחקנים ששיחקו הרבה דקות מול אנאדולו. אנחנו עומדים להתמודד מול קבוצה אגרסיבית ואתלטית".
2 צפייה בגלריה
סייבן לי
סייבן לי
ימשיך במומנטום? סייבן לי
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
מכבי תקווה למשחק אדיר נוסף מצד הרכש החדש, סייבן לי, שכיכב שלשום עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים מול הטורקים. "צריכים למצוא זמן כדי לתת לסייבן עוד בטחון בשיטת המשחק שלנו", הוסיף קטש. "בתוך יומיים הוא הראה שהוא פתוח ללמוד והוא לומד מהר. מה שהוא עשה אחרי אימון אחד עם הקבוצה היה מרשים".
"מבחינתנו, המפתח הוא להמשיך להשתפר", אמר ליוואי רנדולף. "נעבור שוב על תכנית המשחק. מבחינה הגנתית, אנחנו צריכים לשחק חזק. יש להם הרבה כוח אש בהתקפה. בהגנה עלינו להשיג עצירות ובהתקפה לשמור על הקצב, להישאר יחד וזו הדרך להשיג את הניצחון. אנחנו חזקים יותר יחד. אם נמשיך ככה ונעשה דברים נכון, יש לנו סיכוי טוב".
2 צפייה בגלריה
רנדולף
רנדולף
"מבחינה הגנתית, אנחנו צריכים לשחק חזק". רנדולף
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
אחרי שהעונה שעברה הסתיימה באכזבה גדולה מבחינת פרטיזן, שנותרה מחוץ לפלייאוף היורוליג עם מאזן 18:16 ולא זכתה באף תואר, השחורים-לבנים החליטו בקיץ על הריסה ובניה מחדש, פשוטו כמשמעו. כל שחקני הסגל, מלבד הסנטר באלשה קופריביצה, הוחלפו בשחקנים חדשים. אפילו כוכב הקבוצה בשנים האחרונות, קווין פאנטר, שוחרר לברצלונה.
"ז'ליקו בנה את הקבוצה כמעט מאפס", הסביר קטש. "זה משהו שמוכר לנו מלפני שנתיים. אנחנו מכירים את אוברדוביץ', הוא מאמן מנוסה וחכם מאוד. הם מתפקדים יפה ביחס לנסיבות. היה לנו קשה לאבד שחקני מפתח. הייתה לנו שנה לא קלה. יש לנו המשכיות חלקית. אנחנו יכולים להרגיש שאנחנו עדיין לא משחקים בשטף, זה תהליך ואני מקווה שנשתפר".