שעות ספורות לפני משחקה הראשון העונה של הפועל ת"א ביורוקאפ, הוועד המנהל של עמותת האוהדים של המועדון הודיע היום (שלישי) כי יקיים ב-5 באוקטובר אסיפה בה יתקיים דיון בנוגע לאולמה הביתי של הקבוצה, והזמין את האוהדים החברים בעמותה.
על פי ההודעה שפירסם הוועד, במפגש תועלה האפשרות של הגדלת האולם הביתי הנוכחי של האדומים, היכל קבוצת שלמה, וגם האפשרות הפחות חביבה על חלק משמעותי מאוהדי הקבוצה - מעבר לאולם ביד אליהו, המזוהה עם היריבה העירונית, מכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
האפשרות של מעבר ליד אליהו פחות מדברת אליהם. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין שגם אם יוחלט באותה אסיפה כי המהלך של מעבר לאולם ביד אליהו תעלה להצבעה, היא תתקיים 30 ימים לאחר מכן, זאת כאשר משחקה הראשון של הפועל ת"א בהיכל קבוצת שלמה צפוי להיות יום אחרי אותה אסיפה, ב-6 באוקטובר, מול מכבי ר"ג במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.
כזכור, לפני קצת פחות מחודשיים הודיעה הפועל ת"א רשמית כי היא שוקלת לעבור להיכל מנורה מבטחים, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, החליטו להביא את הנושא להצבעת עמותת האוהדים. במקביל, במועדון מעוניינים להרחיב את היכל קבוצת שלמה, כאשר עיריית ת"א הודיעה שתוציא קול קורא להגדלת תכולת האולם ל-10,000 מקומות.
הקול הקורא אמנם מיועד ליזמים שירצו לקחת חלק במימון העבודות, אך מי שצפוי לממן את חלקו הגדול של הפרויקט הוא ינאי, שישקיע כ-150 מיליון שקל תמורת זכויות מסחריות באולם. הוא גם מתכוון לגייס משקיעים נוספים.
"אני ממריא מחר למסע דילוגים באירופה ובארה"ב", צייץ ינאי בעקבות ההתפתחות. "לפני כן היה חשוב לי לעדכן שסיימנו כעת ישיבה ארוכה עם עיריית תא" ביחס להרחבת הדרייב אין ל-10,000 מקומות. הכיוון העקרוני חיובי, נמתין עוד מספר ימים להודעה רשמית ולהוצאת הקול הקורא".