עוד מכה למכבי ת"א: תמיר בלאט, אחד מכוכבי פתיחת העונה של האלופה, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וייעדר במשך כשלושה שבועות, זאת לאחר שנפצע אתמול (ראשון) בניצחון על הפועל גלבוע/גליל.
הגארד מצטרף לרשימת פצועים שכוללת גם את רוקאס יוקובאיטיס ו-ווניין גבריאל, ומשאיר חור גדול בקו האחורי, כשכזכור לפני פחות משבועיים עזב את הקבוצה ג'ורדן לויד בגלל המצב הביטחוני. במשחק החוץ נגד ז'לגיריס קובנה בחמישי (20:00) ייאלצו הצהובים לבנות בעיקר על סייבן לי, שבמהלך השבוע האחרון לא התאמן עם הקבוצה לאחר שבחר לא לחזור לישראל בשל המצב הבטחוני.
2 צפייה בגלריה
בלאט
בלאט
עוד פציעה למכבי ת"א. בלאט
(צילום: עוז מועלם)
בלאט נבחר ל-MVP של מחזור הפתיחה של היורוליג לאחר שרשם שיאי קריירה של 21 נקודות ו-12 אסיסטים בניצחון על וילרבאן. בארבעה משחקים במפעל הוא העמיד ממוצעים של 12.8 נקודות ו-9 אסיסטים.
במקביל, ביוון דווח כי מכבי ת"א נמצאת במשא ומתן מתקדם עם בוגי אליס. הגארד בן ה-23 נחתך בשבוע שעבר מסקרמנטו קינגס מה-NBA, אחרי שלא נבחר בדראפט 2024 אך קיבל חוזה בזכות ההופעות שלו בליגת הקיץ.
אליס שיחק במשך חמש עונות בקולג'ים עבור ממפיס ו-USC. את העונה החולפת הוא סיים עם ממוצעים של 16.5 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 3.0 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק, עם 42.7 אחוז מהשדה ו-41.8 אחוז מהשלוש ב-29 משחקים.
2 צפייה בגלריה
אליס
אליס
"קלע שלשות מוכשר מאוד". אליס
(צילום: AP Photo/Marcio Jose Sanchez)
באתר 'פסטברייק' נכתב עליו לאחר שהוא שוחרר מסקרמנטו: "השחקן בן ה-23 הוא קלע שלשות מוכשר מאוד, ויש סיכוי שהוא יוכל למשוך עניין מקבוצות אחרות (ב-NBA) במהלך העונה הסדירה. אליס יהיה מועמד טוב לקבל חוזה דו כיווני או חוזה ל-10 ימים".