בחלומות הכי ורודים שלה הפועל חולון לא חשבה שהיא תחל את ליגת האלופות של פיב"א בצורה כל כך טובה, אפילו מושלמת, בטח כשההגרלה זימנה לה מפגש ראשון בחוץ מול ברינדיסי האיטלקית. אבל החבורה של מאוריציו בוסקאליה התעלתה, הביסה את יריבתה ב-27 הפרש - 61:88, ועוד עשתה איתה חסד.
חולון שלטה בהתמודדות כמעט מהפתיחה, בעיקר בזכות ההגנה חסרת הפשרות שלה. היא עוד פיגרה 4:0, אבל רצה 5:29 עד סיום הרבע הראשון כדי להוביל 9:29, ומשם לא הביטה לאחור. האיטלקים נראו רע מאוד, לא הגיבו כלל לפיזיות והאגרסיביות של הסגולים - והם יזכרו את התבוסה הזאת לעוד הרבה מאוד זמן.
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון, מייקל קייזר
כריס ג'ונסון, מייקל קייזר
ג'ונסון וקייזר חוגגים
(צילום: FIBA Photos)
3 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
רגלנד. משחק נהדר שלו
(צילום: FIBA Photos)
ג'ו רגלנד הוכיח מדוע חולון התעקשה להחתימו כשניהל באמנות את משחקה של קבוצתו. כבר אחרי 20 דקות היו לו 14 נקודות ו-5 אסיסטים, ואת המפגש הוא סיים עם 18. כריס ג'ונסון, כהרגלו, נלחם בכל שנייה שהיה על הפרקט, גם ברגעים בהם ההפרש כבר חצה את 30 הנקודות. הפורוורד האמריקאי סיים עם 18 נקודות. גם סטיבן גריי, שהחל את ההכנה לעונה בעצלתיים, אבל ממשחק למשחק משתפר, היה מצוין וסיים כקלע הבולט עם 20.
הוסיפו לקלוע לחולון: מייקל קייזר 9, גיא פניני 8, מארק אוגדן 6, פרדריק בורדיון 5, רפי מנקו וניב משגב 2 כ"א.
3 צפייה בגלריה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
(צילום: FIBA Photos)
ביום שני חולון תחל את משחקיה בליגת העל עם מפגש בהיכל טוטו מול מכבי ראשון לציון, לאחר מכן תפגוש בהיכל לב המושבה את עירוני נס ציונה וב-20 באוקטובר מצפה לה משחק הרבה יותר קשה בליגת האלופות מול דרושפאקה בחוץ.

כמה מספרים סטטיסטיים מרשימים מהמשחק

  • חולון קלעה 22 נקודות רק מאיבודים של ברינדיסי (17 איבודים היו לאיטלקים), לעומת 4 בלבד של יריבתה (הסגולים איבדו 9 כדורים).
  • יתרון השיא של חולון בערב עמד על 36 נקודות.
  • ההובלה במשחק עברה צד רק פעם אחת בהתמודדות, בתחילת המשחק כאשר חולון הפכה פיגור 4:0 ליתרון. סה"כ הקבוצה הישראלית הוליכה לאורך כמעט 38 דקות.
  • במחצית חולון קלעה 9 שלשות מ-18 ניסיונות, בחצי השני הוסיפה רק עוד 2 שלשות מ-11 ניסיונות.