בהפועל ירושלים נשמו לרווחה אתמול (שני) אחרי הניצחון בשנייה האחרונה 67:69 על דרושאפקה במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות של פיב״א.
שחקניו של אלכסנדר דז׳יקיץ׳ פשוט נכנסו להלם עם תחילת המשחק, אולי כחלק מההתרגשות של משחק ראשון בפיס ארנה, ונקלעו לפיגור דו ספרתי תוך דקות אחדות. בשלב הזה זה היה נראה שהקבוצה הטורקית פשוט גדולה עליהם, כשאף אחד משחקני החמישייה לא הגיב בהתאם לא התקפית ולא הגנתית, כל אחד ניסה את מזלו עם הטבעת ללא הצלחה וללא שום משחק קבוצתי.
3 צפייה בגלריה
שחקני ירושלים
שחקני ירושלים
בירושלים נשמו לרווחה אחרי המותחן הגדול
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אבל בדיוק אז המאמן הסרבי החליט לעשות שינויים בחמישייה והעלה את קאדין קרינגטון שהחזיר את האדומים לעניינים כשסיים עם 15 נקודות כשיחד איתו נכנס לקצב גם ליוואי רנדולף עם 15 נקודות משלו ו-4 אסיסטים. אגב, השניים חגגו אתמול יום הולדת ביחד וסידרו לעצמם מתנה.
מי שהיה נראה אבוד לחלוטין במחצית הראשונה היה זה זאק הנקינס שהתקשה מאוד התקפית וגם הגנתית, אבל לאט לאט הוא התחיל לשאוב אנרגיות מלמעלה מ-5,000 האוהדים שהגיעו אתמול לפיס ארנה, כשביקש מהם פעם אחר פעם להגביר את קולם מה ששיגע לחלוטין את היריבה שאיבדו את הריכוז במספר התקפות קריטיות. הנקינס עם כל האנרגיות האלו סיים עם כמעט דאבל דאבל של 10 נקודות ו-9 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון
קאדין קרינגטון
סידר לו ולמאמנו מתנת יומולדת. לוואי רנדולף
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אלכסנדר דז'יקיץ': "האוהדים דחפו אותנו הערב והביאו הרבה אנרגיות, נקווה שבמשחק הבא יבואו יותר אוהדים. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב אבל הכי חשוב זה שניצחנו, זו פתיחת העונה, כל הבעיות שצפינו קרו אבל זה בסדר, נדע מה לעשות בעתיד. מה שיותר חשוב זה שהשחקנים המשיכו להילחם, יש הרבה דברים שאנחנו לא שמחים איתם והשחקנים יודעים את זה יותר טוב ממני. הייתי רוצה שנהיה יותר חכמים ושנתאים את עצמנו לסגנון השיפוט במהירות, היריבה עשתה את זה הרבה יותר מהר מאיתנו. זו העונה ה-32 שלי, אנחנו אף פעם לא נשחק כדורסל מושלם, מצטער אם זה מאכזב את האוהדים שלנו".
ליוואי רנדולף: "ידענו שהם קבוצה טובה ושנצטרך לבצע התאמות, אבל המשכנו להילחם זה מאוד חשוב לקבל מומנטום ולהראות לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה ולהרוויח ביטחון עצמי. אנחנו הולכים לפי הדרך של המאמן, הוא לוחם ומלא בתשוקה לגבי המשחק. אנחנו נבנים במהלך העונה ומודעים למה שאנחנו יכולים לעשות, זאק (הנקינס) משחק ממש טוב עד עכשיו אם צופים בקדם העונה ובאימונים, כדורסל הוא יותר מהסטטיסטיקה, הוא עושה הרבה דברים שלא רואים, הוא בחור שרוצה להמשיך להשתפר יחד עם הקבוצה".
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר דז׳יקיץ׳
אלכסנדר דז׳יקיץ׳
אלכסנדר דז׳יקיץ׳
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מי שקיבל את השחקנים בסיום המשחק ליד חדר ההלבשה היה זה המנהל הספורטיבי, יותם הלפרין. בדר״כ מי שהיה מחלק כיפים ומילים טובות או מילות ניחומים עם הירידה של השחקנים לכיוון החדר הלבשה היה זה מנהל הקבוצה, דיוויד בסן, ועכשיו לאחר עזיבתו, הלפרין ראה לנכון לעשות זאת.
בהפועל ירושלים יצאו ליום מנוחה ולאחר צאת יום הכיפורים יערכו אימון הכנה ראשון לקראת משחק פתיחת עונת ליגת ווינר בו יפגשו ביום שישי הקרוב (13:30) את הפועל חולון בהיכל הטוטו.
פורסם לראשונה: 07:27, 04.10.22