בעקבות ההפסד להפועל באר שבע וה-10 ברציפות: הפועל חיפה הגיעה הבוקר (שלישי) להבנות עם המאמן שרון דרוקר, והצדדים סיכמו על סיום עבודתו. נכון למחזור ה-23 מדורגת הקבוצה במקום השישי והלפני אחרון בבית התחתון (מאזן 17:6), כשביום ראשון הקרוב מצפה לקבוצה משחק בית מול הפועל אילת.
בהודעה הרשמית שפרסמה הפועל חיפה נכתב: "אנחנו רוצים להודות לשרון על תקופתו במועדון ועל חלקו בשני ההישגים הגדולים שרשמנו העונה - העפלה לחצי גמר גביע המדינה - מרחק סל מהעפלה לגמר, והגעה לשלב הבתים השני ביורופקאפ - מרחק ניצחון מרבע גמר".
1 צפייה בגלריה
שרון דרוקר
שרון דרוקר
"לפעמים דברים לא הולכים. דרוקר
(צילום: אורן אהרוני)
את האימונים הקרובים עד למינוי מאמן חדש, יעביר עוזר המאמן, אילן עמר.
"זאת באמת הייתה עונה מטורפת ורבת תהפוכות", כתב דרוקר בחשבון הטוויטר שלו בעקבות הפרידה. "הצלחה בחלקה הראשון והמשך עם בעיות רבות (פציעות ושחקן מושעה), וגם טעויות שאני כמאמן ומנהיג לוקח עליהם אחריות".
"אני רוצה להודות לכולם במועדון", המשיך המאמן. "(מדובר) באנשים מקסימים, חיוביים ויוצאי דופן. לפעמים דברים לא הולכים וכולי תקווה ורצון שהמועדון הזה ימשיך להיות בליגת העל, ואעשה כל דבר שיתבקש למען מטרה זו. הצוות המקצועי והמסור, אני אוהב אתכם המון. ומהשחקנים – אני מבקש מאמץ אחד מרוכז – תשאירו את הקבוצה הזאת בליגה. והאוהדים – סליחה שהתאכזבתם בסוף. עשינו הכל כדי לצלוח את המוקשים שעברנו, לא היה קל. תתאחדו סביב הקבוצה ותעזרו לה להישאר בליגה".