בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החלטתו של מאמן הקבוצה, דן שמיר, לסיים את תפקידו ולקחת פסק זמן מאימון. שמיר פנה אתמול ליו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס בבקשה לא להמשיך בקבוצה מסיבות אישיות, והמועדון נענה לבקשתו.
"רוצה להודות מכל הלב למשפחת בני הרצליה, ובמיוחד ללני ולאלדד על כל מה שעשינו ביחד", אמר שמיר. "אחרי יותר מ-20 שנה כמאמן, החלטתי שזה זמן טוב בשבילי לקחת פסק זמן, ואני רוצה להודות להנהלת הקבוצה שהסכימה לאפשר לי להשתחרר.
1 צפייה בגלריה
מאמן בני הרצליה דן שמיר
מאמן בני הרצליה דן שמיר
לקח פסק זמן. שמיר
(צילום: עוז מועלם)
"עברנו עונה מאתגרת כמו לא מעט אנשים במדינה, ואני מאחל לבני הרצליה את כל ההצלחה שאפשר בעונה הקרובה ובהמשך הדרך. תודה לכל הצוות, למאמנים המצויינים גולן, ליעד ואביעד, לשחקנים, לזאב, לעמית ולאיציק האחד והיחיד. מעבר לכדורסל, ולכל העבודה המשותפת, בזכותכם חזרתי הביתה, ואני והמשפחה שלי תמיד נזכור את זה. תודה על הכל, דן".
יו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס: "אני רוצה להודות לדן, על המסירות, על העבודה הקשה, על הרגעים הטובים יותר ופחות בעונה מאתגרת מאוד. דן הגיע אלינו אחרי שנים מחוץ לישראל ועשה ויתורים גדולים בשביל להגיע אלינו. בשבועות האחרונים היינו עמוק בהכנות ופגישות עם שחקנים לגבי העונה הבאה, כך שהבקשה של דן לעזוב הפתיעה אותנו מאוד, אולם בפגישה אתמול עם דן הבנתי שהוא שלם עם ההחלטה האישית שלו ואת הצורך לקחת פסק זמן מאימון.
"אני מעריך מאוד את דן, גם כמאמן וגם כאדם, שמח שיצא לנו לשתף פעולה שוב בשנה החולפת, ואני מקווה ומאמין שבעתיד כשדן יחליט לחזור ולאמן דרכינו עוד יפגשו ונוכל לממש כמה מהדברים שלא מימשנו העונה".