הפועל ת"א ממשיכה להתחזק. איש וויינרייט חתם היום (רביעי) לשנתיים בהפועל ת"א ויהיה הזר החמישי של הקבוצה לצד ג'ונתן מוטלי, ג'ו רגלנד, מרקוס פוסטר ובן בנטיל.
וויינרייט (29, 1.98 מ'), שמשחק בעמדות 3 ו-4, רשם בשלוש העונות האחרונות 116 הופעות ב-NBA, בעיקר בפיניקס סאנס, ובמהלכן שיחק גם תקופה קצרה בליגת הפיתוח.
1 צפייה בגלריה
איש ווינרייט
איש ווינרייט
וויינרייט בקדנציה בפיניקס סאנס
(צילום: AP Photo/Rick Scuteri)
הפורוורד האמריקני שיחק לפני כן בשטרסבורג הצרפתית, שם העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים וכ-2 חטיפות ב-27 דקות, ובראסטה וכטה הגרמנית (10.3, 5.5 ו-2 בהתאמה). במהלך שנתיים אלה שיחק גם בליגת האלופות של פיב"א.
וויינרייט, שנולד בארה"ב אך ייצג את נבחרת אוגנדה, שיחק כדורסל במשך ארבע שנים במכללת ביילור, ואחריהן שנה אחת בקבוצת הפוטבול של המכללה בעמדת ה"טייט אנד", אך לא המשיך לקריירה מקצוענית ב-NFL.
המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס: "איש הוא אחד השחקנים הכי קשוחים שאוהד כדורסל יכול לראות על המגרש. הוא מתחרה אמיתי שחושב קודם כל על חבריו לקבוצה ולא על עצמו, ויעשה הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את הניצחון".
וויינרייט הוסיף לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להיות חלק מהארגון הזה. אני לא יכול לחכות לעלות על המגרש, להתחיל לעבוד עם החברים האחרים בקבוצה, ולהביא ניצחונות למועדון ולאוהדים המדהימים של הפועל ת"א".
מפתיע: לאמין ימאל בוחר את הגדול ביותר
(באדיבות ONE)